Nobody else,just me

04.05.2006., četvrtak

bokić!

Sorryte mi ljudi što neko vrijeme nisam pisala ali nisam mogla jer mi je stara stavila lozinku na komp...itd...jer misli da sam previše na kompu...(mo'š mislit)...ma pustite to...kao što vidit stavila sam novu pjesmu,(bolje reći staru...hehe...)....A kod mene vam nema ničeg posebnog...sve po starom,sve booring...jedino je fora nakon škole kada još malo ostanemo...hehehe......Jeste gledali jučer utakmicu?????Čovječe Rijeka je popušila 5:1 ...lool....Ali ipak je osvojila kup...hehe...A danas je jadnoj Dorici bilo zlo...pa kako nitko nije mogao doći po nju smo ju ja i Saranda trebale otpratiti doma...mi smo bile tako vesele jer bi preskočile jedan sat...ako ništa bar bi se malo prošetali...ali nažalost niš nije bilo od toga jer je naša psihologica na kraju odvela Doru njenim autom kući...grrrrr.... Moram učiti ali meni se ko i uvijek ne da...Danas kad smo imali sro smo svi međusobno urlali i svađali se(to vam je inače kod nas uobičajeno)....itd......Idem ja...pozz svima...
- 16:41 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

About me:

Slikice: