Nobody else,just me

25.04.2006., utorak

..yess..

Danas sam skontala da se moj brat skida sa svojih blogova...Ne znam što mu je ali očito nije mogao ništa namjestiti ni dizajn ni...tako da mu je sve palo u vodu..na kraju mu je dopizd.....ilo...pa se odlučio maknuti 4ever s blogova....yess...meni vam je to sretna vijest jer ću sada ja imati više vremena za biti na kompu...Ali ja neznam stvarno što je njemu jer vam on inače ne odustaje od svega tako lako no valjda gaje nešto baš uznemirilo..pa cijeli je dan potišten...i ljut...ma booo...Ajme sutra me sigurno pita hr.a ja nisam ništa učila...Joj jedva čekam sutra je ples i još najvjerovatnije ostajem 1 sat nakon škole.Većina našeg razreda vam u srijedu ima 4 sata,pa onda neki čekaju par sati za dopunsku ili tak neš...tako da vam je skoro cijeli naš razred nekih 2 sata tamo oko škole..mi vam se uvijek svađamo,zabavljamo,zejb...i bude nam uijek gala...ali prije toga uvijek idemo u Billu kupiti shake,čipseva,sokova...itd...
A sutra mogu misliti kako će nam biti...hm,hm...Hana..
layout for myspace

layout for myspace

...ALL...
- 21:52 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

About me:

Slikice: