MySpace Layouts

MySpace Layouts

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> MySpace Layouts

MySpace Layouts

,blog.dnevnik.hr/babygirl22" />

Nobody else,just me

24.04.2006., ponedjeljak

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Uopće neznam kakve naslov ima veze za ovaj post...meni vam je dosadno pa radim gluposti.....Joj danas je bio prvi dan pakla,mučenja..itd...A bilo je baš glupo ko i uvijek....Ali dobro barem sam vidjela neke svoje frendove..Joj Hana...
Tenisice...na šta te to Hana asocira.....loool....Ajme moram čitati lektiru...neeee...imamo neke boooring pjesmice,ma kome se to da čitati??
Ja tamo nešto pročitam i niš ne skužim šta sam pročitala..ma šta da vam pričam....E da za ovu neku igru koju sada svi šalju...(pa i ja)..Natali nemoj mi ni ti ni Ivona slati to više..jer ja ti to nevjerujem a ovo je zadnji put da sam slala čisto iz dosade...I ne mojte mi u komentarima pisati hoćete li ili nećete proslijediti to dalje...Meni su to poslali pa sam ja iz fore to išla bezveze slati dalje...A sada hoćete li vi to poslati je vaša stvar..mene to ne zanima...iskreno zasitila sam se više tih glupih igra....
Ajde idem ja sada...cya,cya...

MySpace Layouts

MySpace Layouts

...............MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 20:17 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

About me:

Slikice: