Nobody else,just me

17.04.2006., ponedjeljak

Ciao!

Hy..svima...e danas sam bila s frendicom(i njenima) i s bratom (i svojima)
na nekoj degustaciji vina u istri...he,he a baš je bilo dobro osim što nama(meni,bratu i frendici) nisu željeli dati ni gutljaj vina..he,he ali smo mi naravno lukavi pa smo ih nadmudrili..he,he...moj stari vam je rekao mom bratu da mu ide oprati čašu(jer je tamo bila neka špina za pranje čaša),ali mi smo nakon što smo mu je oprali brzo išli do prve konobe i pitali za vino tako da smo rekli:''molim vas date nam malo vina za tatu''i pogledali ih onako blaženo a oni normalno popušili foru..ha,ha..koje naivčine...ha,ha...kasnije smo to vino nas 3 ispili ko'...ha,ha..A kasnije smo išli na ručak...ha,ha...bolje da vam ne pričam što je tamo bilo...he,he...blizu tog restorana vam je bila duboka šuma a s nama su bile još neke dvije male koje su stalno trubile da se igramo skrivača...he,he..a ko bi ti se toga igrao?..osim ako nemaš genijalan plan koji smo mi imali..he,he...ma mismo nekako njima namijestili da žmure a onda smo im zaglibili u tu šumu tako da ih samo skinemo s vrata ...ha,ha,ha..nismo iz te šume izlazili 5 sati...he,he... mi smo vam tamo negdje zaglibili i šetali se tamo po nekom pašnjaku...dok su nas one jadne tražile...he,he...Kasnije smo nagovorili starce da idemo u Kotle...ajme šta smo mi radili po onim vodopadima...he,he....a moj brat je tamo lovio neku žabu...a joj bila je ogromna...bljak...a želio je onda da ju ja ulovim jer je kao meni bila blizu...fuuuj!!Ma tko bi ti dirao tu krastaču!?!..To ružno sluzavo stvorenje...ma zapravo su te žabe bile ful smiješne ali gadne ..bljak..Joj jedva čekam sutra je ples..ha,ha...a kako moji s bratom idu u Zagreb a meni se neda ja ću lijepo ostati sama kod kuće a kasnije idem do frendice(susjede),i tamo ću biti neko vrijeme i onda s njom kasnije idem na ples...yess!!!!!!!!Ajde ljudi idem sada pozz svima!!!!!!!
- 21:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

About me:

Slikice: