**Malo natpisa & sličica**


Glitter Text @ Glitterfy.com


















  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

MaLa gLuPaChA DiZz

Opis bloga

Vidjet cete s vremenom.....

....o MeNi.....

GGlitzy
EExplosive
BBold
RRelaxing
IInnocent





IME:Brigita
PREZIME:....
...živim u dubrovniku
nekad imam čudan pogled na život..
...tvrdoglava...iskrena...
NADIMCI:Gebri,Brige,Princeza...
NAJPRIJATELJICA:moja tuka
leja,kate,vale,katarina,matea...
NAJPRIJATELJ:Hm...
VOLIM:starke
pajkiti
ljeto i zimu
kišu
horore(pazi iza ormaar ti je)
smijat se
crno-bijele slike
prijatelje
izlaske
uvalu
cedevitu od naranče
nestea od breskve
pivu
mirage
stock-colu
duge pješčane plaže
visit na kompu
MSN
pričat
zafrkanciju
slušat muziku
MRZIM:
******

ogovaranja
dvoličnost(o daaa)
sramežljive i šutljive ljude
laži
svađe
preseravanja
dosadne ljude
kad neko pegla
izmišljotine:
tišinu
retave pjesme
kad se neko navije
tugu
probleme
kad nesmijem van
lektiru
učit
umišljene i "savršene" ljude
pametovanje
prijetnje
kretene
budale
pauke i ostale bube
školu
kad neko melje gluposti
kad mi neko dava glupe savjete
kad ljudi kasne

srijeda, 30.07.2008.

..U žIvOtU uViJeK pOsToJe DvijE sTrAnE..

UviJeK sAm Se PiTaLa ZaŠtO nA sVijEtu PoStOjE zLi LjuDi,
Al ShVaTiLa SaM dA sVaKi ČoVjEk ImA dObRu
I LoŠu StRaNU....
TaKvI sMo StVoReNi NiSmO mI mOgLi OdLuČiT
kAkVi ĆeMo BiTi....
U žIvOtU iMa SvAkAkViH sTvArI nPr..PrIjAteLjStVo,
uViJeK pOsToJe PriJaTeLji I nEpRiJaTeLji***
*** UvijEk Su DviJe StRaNe***
DrAgO mI jE šTo ImAm PriJaTeLjE ,
kOjI mI pOmAžU kAd Mi Je NaJgOrE,
kOjI mI dAvAjU sAvJeTe....
HvAlA vAm ŠtO sTe Me PrIhVaTiLi OvAkVu KaKvA jEsAm..
kAžU LjUdI dA aDaM i EvA nIsU uBrAli JaBuKu I pOjEli
Da Bi sViJeT bio LjEpŠi I bOLji,AL mEnI sE sViĐa
oVaKaV sViJeT....
..........NeMoJtE čiNiTi LoŠe JeDnI dRuGi.....
**kAkO kAžU LJuDi LjUbI SvOjEgA bLiŽnJeGa**



| KoMaJ (10) | Pr!nTaJ | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.