studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

pozz...


moa Doja i jaa....


Dora...


Bestica.....



Mala sestricna


Nas tri...xD


Mii....


Tea & Ela

NeKe SllIkE....xD

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Malo o mojim prijateljima...
NeRa
Super cura...luda...Naj bolje smo prijateljice od male skole kiss....stvarno je luda...yes

MaRiJa
kull cura rolleyes...ja ju naucila psovat...dead...salim sewink ...wjerouciteljicina kcerka...i ima ogromnu kucerinu. zujo..i nije streberica al uci i nece bit s PePeom burninmad burninmad headbang headbang

Ana-Katarina
Super cura ali priljepak za Mariju...smijeh...Poslala mi je No One zubo...kull je...i jadna mora ucitinamcor

Mateja
Kao sto kaze riba koja nepliva na suhom to znaci da ju decki ne ignoriraju rofl al ja mislim da je ona riba koja pliva na suhom yes...druzimo se super je njoj sam prvoj odala moju naj naj najvecu tajnu thumbup...al nemoze ona to u sebi cuvat... mad headbang burninmad

Filip
Cudna biljka....smokin

IwAn
Zaljubljen u Pamelu XD...kull.... lud nikad nije dosadannono...sitan ali dinamitan XD..i brzo pamti....bang


Patricija i Ida
otkacene cure party...plavuse yes....super su.belj..kompliment im je kad im kazes da su umisljene puknucu...i kad vide nes u filmu da je kul moraju i one zubo.....ok cure....ali stvarno SUPER SU!!!!!!!! bang











Neke slikicee.....

Mary Kate & Ashley









Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Blankaa....









nedjelja, 30.11.2008.

rodendan...

kak je bilo kull...kad smo dosli bili su sam Marija Vanja i Antonija...al poslje je doso Drazen pa Ana-Katarina pa Matic i Josip pa i naravno Mateja i ja zajedno...XD...prvo smo se zezali u sobi...pa u dnevnom....grlili Josipa jadan...a prije toga Mateja popizdila...al' nije vazno zbog cega...al' naravno zbog mene i Josipa...pa se vijali oko kuce isse kak je bio mrak nis se nije vidlo....jesmo pretukli Josip jadan...pa igrali istina ili izazov...pa jeli pizzu...pa se tukli...pa kolace...i tortu...pa igrali fantomime Mateja poljubila Josipa a ja ga morala zagrliti XD...pa isli u sobu ugasili svjetla i pricali strasne price....pa ja plakala...zbog nekih vukova sto je Drazen prico...salim se...pa igrali corave...isse jesam letila samo me bacali kak je bilo ludo osjecaj bkt-e ko da sanjas...pa ja izasla na zrak i vidla covjeka kako kaslje i prolazi pa rekla Antoniji da sam vidla nekog a to obican covjek oni mislili duh...pa su uzeli metle decki i isli oko kuce vijat Caspera...pa me josip pito jel Casper uso u mene XD...pa opet igrali fantomime...pa se tukli....skakali...pa su ovi isli tek sad jest tortu...pa se igrali novinara Marija snimala Antonija bila novinarka a mi se tukli....pa pola njih oslo kuci....pa Mateja i Vanja protiv Katarine i mene igrali odbojku pa osli na terasu igrat kak je bilo ludo...Mateja i ja bili tamo do 21:30...jos je bilo svasta na pocetku al necemo u detalje XD...Nera sta nisi dosla...=(....

|Komentiraj 21| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.