< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dISCRABE

Mi smo BabyAliens i kažemo: 'UMRI' ... !

(Anna, moramo promijeniti bokseve, tj. upotpuniti ih. Ovo je prestrašno ovako prazno.)

mINE

Anna's blog


Blog editor

subota, 27.10.2007.

Baby is in love !

Haha ... Ah, što mogu ... In love cerek sam ...
Again ... cerek
Ali Nikky, nisam više u Boxya nono ... Ohladila sam se od njega ...
Sada je onaj Kruno cerek ... Znaš njega ?
Ima dugu, lijepu, svjetlu, mekanu kosu ... Lik mi je fakat uff ... cerek cerek cerek cerek

Ali dobro ... Nećemo sada o njemu cijeli post ... valjda
Idem malo tebe napadati burninmad ... Ti sada lijepo u Livnu, dok ja u crnčim u toplom krevetu ... burninmad cerek smijeh
Iskreno, ne žalim se, samo ti želim pokazati da je meni komfort na razini predsjedničkog apartmana ... smijeh smijeh

Hahaha ... Ah, ja tu pišem post, mučim se da smislim nekaj pametno, odražavam ovaj blog još k tome plus onaj moj reedemer ... eek

Ali Nikky !
On je tako sladak ! cerek rolleyes
Jebeš Boxya, gdje je meni pamet bila ... Kruno mi tamo pred nosom isto kao i Boxy... Ali opet , Kruno ... cerek


Ja brijem da nije to samo ona faza : Odi mi, dođi mi ljubavi ....
Nego ... To je za malo duže ...

Sviđao se on meni i prije, ali nisam to toliko shvaćala, nego sam više ignorirala ...
I baš večeras ... Demet ... Tamo smo se ja i Kruno zajebavali, čak smo i ozbiljno razgovarali (ko bi reko eek )i moram priznati da imamo dosta toga zajednočkog, a opet se na neki način razlikujemo i s njim sam mogla razgovarati dok s Boxyem jedva nekoliko rečenica u cijeloj večeri ... cerek smijeh cerek

Uff, razvezala se mala ... Katastrofa ...
Ajde, mrvice , odoh ja zapalit jednu, možda i nešto pojedem, odem na WC i u krevet .... smijeh

Spavati zijev i sanjati ... itd.

Pusa i hug

by : Anchee cerek

|baby want to say something 11| gu-gu plint| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.