Enjoy your life!

četvrtak, 09.02.2006.

............................................................................

Drago mi je kaj se ne ljutiš jer je sve glupo ispalo!
Mucic ja i Bojan nismo zajedno,tak da nisi ni mogo znati!
Ja sam bolesna inace,grlo me ubija,glava,nos...sutra necu ic na prva dva sata jer su nevazni predmeti,tak da se odmorim!
Inace sutra moram ic na pripreme jer nisam bila zadnjih 5 puta!
...Dobila sam 5 iz pjesmice i ovo je bio prvi put da smo sve 5(Ivana,Sara,Matea,Karla i ja) dobile 5!I ostalo je u školi bilo dobro!
...Ljubav ista.....-jad i bjeda!..
U ponedeljak nemamo školu i tak sam sretna, a u četvrtak imam slobodan dan zbog natjecanja iz kemije!
----Hvala na komentarima,i ostavljajte ih i dalje,velika pusa!:-):-)
:-):-)

- 22:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Nesto o meni...

  • -zovem se Karla
    -nadimak:jana
    -imam 13 godina(14 za par dana)
    -živim u Ivanić Gradu
    -rođena sam 18.2.1992
    -po horoskopu sam vodenjak
    -životni moto:uživaj u svakom danu
    kao da ti je posljednji,jer nikad neznaš šta će se dogoditi
    -volim...:druzenja sa prijateljima,izlaske,
    slusati muziku,jahanje,najvise dobru zabavu
    -nevolim...:kad su ljudi ljubomorni,bahati i prenametljivi
    -ja sam:druželjubiva,pozitivna,
    osjećajna,simpatična(?!)
    -prijatelji su mi...
    Bojan,Dino,Binđo,Sandro,Dino,Šoher,
    Matea,Ivana,Sara,antonija(sa skijanja)...
    -slušam:50cent,norah jones,shugababes,britney........
    -naj pjesme:push the button,pon de replay,knocking on heavens door,aisha...
    -naj film:odbjegla nevjesta

    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us
    -savršena serija sa savršenim dečkom

cool blogovi koje trebate posjetiti

  • missundaztood14.blog.hr-ivana
    hollabackgirl113.blog.hr-sara
    ddiddy.blog.hr-matea
    razgriz.blog.hr
    myspace
















    Imate na biranje 2 pjesme!Prva vam je od pussycat dolls-don`t cha,a druga je od 50 cent-a

    -Malinska
    >Image Hosted by ImageShack.us