Enjoy your life!

utorak, 07.02.2006.

današnji dan i za....

Morala sam obrisat post od jucer zbog jedne osobe,tak da znate zakaj ga nema!Za Perkovića:ja nisam niš izmislila navedi mi jedan primjer kaj sam izmislila!Za Bojana niste mogli bit tak pijani da nebudete svjesni da mi to govorite,za neke bi još shvatila da mi to kažu al mi je bilo grozno kad sam shvatila da si i ti među njima!Danas mi je koma dan cijeli dan sam za knjigom i ucim povijest,biologiju...sutra pišem kontrolni iz povjesti prvo polugodište i do sad drugo,UŽAS!!!!Uz to pišem i talijanski nadam se da cu napisat za 2 jer ga baš nisam ucila do sad!!!Ljubav mi je koma uopce neznam kaj mogu ocekivat i jel mogu nekaj ocekivat,užas!Hvala Ivani na tako dugo ocekivanom komentaru,i mogli bi ih i vi ostavit!Kiss

- 19:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Nesto o meni...

  • -zovem se Karla
    -nadimak:jana
    -imam 13 godina(14 za par dana)
    -živim u Ivanić Gradu
    -rođena sam 18.2.1992
    -po horoskopu sam vodenjak
    -životni moto:uživaj u svakom danu
    kao da ti je posljednji,jer nikad neznaš šta će se dogoditi
    -volim...:druzenja sa prijateljima,izlaske,
    slusati muziku,jahanje,najvise dobru zabavu
    -nevolim...:kad su ljudi ljubomorni,bahati i prenametljivi
    -ja sam:druželjubiva,pozitivna,
    osjećajna,simpatična(?!)
    -prijatelji su mi...
    Bojan,Dino,Binđo,Sandro,Dino,Šoher,
    Matea,Ivana,Sara,antonija(sa skijanja)...
    -slušam:50cent,norah jones,shugababes,britney........
    -naj pjesme:push the button,pon de replay,knocking on heavens door,aisha...
    -naj film:odbjegla nevjesta

    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us
    -savršena serija sa savršenim dečkom

cool blogovi koje trebate posjetiti

  • missundaztood14.blog.hr-ivana
    hollabackgirl113.blog.hr-sara
    ddiddy.blog.hr-matea
    razgriz.blog.hr
    myspace
















    Imate na biranje 2 pjesme!Prva vam je od pussycat dolls-don`t cha,a druga je od 50 cent-a

    -Malinska
    >Image Hosted by ImageShack.us