utorak, 30.05.2006.

SVE PO MALO

Evo ljudi u sve sam boljim odnosima s ovim svojim starcima, sve je bolje u školi i u ljubavi. Boli me briga za sve ljude koji loše misle o meni jer nemam vremena za takve ljude poput njih. vjerujte u ono što piše na od moje frendice blogu:
AKO VAS NETKO TRAČA I GOVOR LOŠE O VAMA ;TO SAMO ZNAČI DA SU LJUBOMORNI NA VAS:
Ja ne govorim ništa za sebe. Jedva čekam srijedu jer ću vidjeti jednog ful slatkog dečka, u pon je imao maicu od Sistema, aaaaaaaaaaaaa to je tako slatko. Evo to vam je sve za sada, pozzz.
P.S Pišite mi di ima dobrih slikaod rocka i punku da si ih skinem i stavim na blog. smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

- 20:42 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

GLAZBA

My Chemical romance, The Rasmus, The Doors, Rolling Stones, Guns n' roses, Nirvana, Let Zepellin, Sistem of a down, Ret hot chili papers, Aerosmith, Bee Gees... ROCKS!!!!!!!!!!!!!



PUNK IS NOT DEAD! burninmad
ROCK NEVER DIE!!!!!! burninmad








Free Hit Counters
Free Hit Counters

BLOGOVI:


Toni- nekada simpa dečko, a nekada užasno bahat

Ćukica-cura za koju sam mislila da je ok, ali prevarila sam se

Jedna od mojih best frendica

Domagoj-ful sladak i zakon osmaš, anarhist

Pero-simpa i sladak sedmaš

Jedna totalno zakon cura i zgodna, sluša rock i punk

Kira-jedan sladak i simpa osmaš

Emma i Monika- simpa blizanke

NAJ PORUKE

zujomahzujomah EVO NEKOLIKO COOL PORUKA!!!!

Volim te na kule i kvadrat. Od početka do kraja palube. Ni 100% ništa nije kad mi srce uzavrije. Volim te! I love you!... I za tebe pišem pjesmu tu. Izvest ću za tebe pad s 5 kata. Dirnut ću struju od 1000 wata. Volim te ludo u subjektu i predikatu i 100 milja u satu!!

Ova poruka ima zadatak: da na usne stavi osmijeh sladak. Ako nije uspjelo, odmah je se riješi, ako jest opet se nasmiješi!

Muškarci su snaga, muškarci su moć, muškarci su samo za jednu noć. za jednu noć i ništa više, mi smo GADURE al nas je više!!!


Na ovaj ekran zelene boje ne mogu stati sve želje moje, al' zato mogu stati 24 slova: najviše te volim, ljubavi moja!

TO JE SVE ZA SADA!!!!!!!!!!!!!

SVE ŠTO TREBATE ZNATI O MENI

-po horoskpu sam vaga
-imam dvije preslatke frendice smokvicu i breskvicu
-ne mogu više podijeti pop iako sam ga prije slušala, sada jedino ROCK I PUNK
-naa frendice:Vlatka, Iva, Tena, Thea, Paja i Anđa
-naj frendovi:Agron i Meić
-volim prirodnoslovne predmete i želim postati forenzičar(jebe mi se kaj mislite)
-bavim se sinhroniziranim klizanjem, odbojkom i idem svaki dan na kondicione treninge
-volim dečke s dugim kosicama
-luda sam za meksičkom hrenom i colom
-volim tamne boje, iako neke moje hlače to ne pokazuju, ali su mi već male tako da ih jedva čekam da ih baci
-najviše mrzim osobe koje se prave da su face, a uopće nisu, koje su umišljene, sebične, TRAČERE
-najveća mi je mana tvrdoglavost, i nekada kad ami je loš dan znam tračat nekog tko me zbilja iživcira
-najveća vrlina mi je to što sam zabavna i obožavam se šaliti, uvijek znam nasmijati nekog i ako sam jako sretna nitko mi neće to upropastiti, volim kada se ljudi osjećaju sretno u mojem društvu jer tada šalju pozitivnu energiju oko mene
-kada sam u bedu, ne zastvorim se u sobu niti ne plačem, nego izvadim kutiju sladoleda, brišem sve poruke i krenem dalje
-nisam osoba koja dosta često pada u depresiju
-ne mogu podnijeti ljude koji se stalno žale na nešto, iako znaju da im je život dobar
-volim svoje starce iako dosta često govorim loše o njima
-obožavam zimske sportove
-otvorena sam osoba i mrzim dečke koji tračaju i ne vjeruju u sebe, koji su mamini sinovi i stalno tuguju
-živcira me nekda šsto neke moje prijateljice ne podnose što slušam, zato i manje komuniciram s njima

TO JE SVE ZA SADA

EVO JEDAN VIC
-Kako si mogao reći teti da je glupa, idi odmah teti i ispričaj joj se- grdi mama malog Ivicu. Ivica dođe do tete i kaže joj:
-Draga teta, meni je stražno žao što si glupa!