lipanj, 2004  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Na ovom blogu bit će slika,viceva,zafrkancija i bla bla! Bit će zanimljivo!!

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Go-mrav.com
Rotten.com
Anamarie.blog.hr

Malo viceva......
Ulazi Mujo u bus i kaze:
Mujo: Dajte mi tri karte
Kondukter: sta ce ti bre tri karte?
Mujo: Pa ako izgubim jednu, imam drugu!
Kondukter: A sta ce ti treca?
Mujo: E onda imam trecu!
Kondukter: A ako izgubis i trecu?
Mujo: Nisam ni ja od juce, imam pretplatu!

Kako se kondom brani na sudu?'
Navukli su me'.


Kaže mujo hasi 'bolan haso fata tek jučer naučila plivat a danas već roni sat i pol'

Zasto plavusa stavlja 100$ na televizor?
Da joj program bude bogatiji!

HVALE SE 3 HERCEGOVČIĆA.PRVI KAŽE.MOJ TATA IMA NAJBOLJI MERCEDES NA SVIJETU.DRUGI KAŽE.MOJ TATA IMA NAJBOLJI KOMPJUTER NA SVIJETU.TREĆI KAŽE.A MOJ TATA JE JEBO SEVERINU.

Idu dve cackalice ulicom
i vide lizalicu
i kaze jedna;gle glavonja.


BUDUĆNOST
- u sljedećim tekstovima pronaći ćete neke tekstove o našim dečkima iz razreda,curama.........
- još puno viceva, zanimljivih tekstova, savjeta..........
- šta da vam još kažem stvorite svoju blog stranicu i uređujte ju..............
- zabavno je pisat stranice.................
- osjećaj je ko da pišete osobni dnevnik............
- IMAM JEDAN SAVJET (više je za cure) KAD VAM DOĐE NEKI FREND ILI FRENDICA DNEVNIK DRŽITE ŠTO DALJE OD LADICA, AKO TREBA SPREMITE GA U ČARAPU! MENI JE FREND PROČITO I ZNA SAD SVE MOJE TAJNE, A TAJ GLUPAN JE VELIKA IZDAJICA!

Hállo, boys and gérls!
29.06.2004., utorak
Dosadno mi je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Dajte ljudi pišite dosadno mi je!!!!!!!!!
Na more idem tek u 8. mjesecu!!!!!!!!!
Komentirajte!!!!!
- 19:07 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>