Koliko se kolo zanjihalo, u tri reda ko Babina Greda

srijeda, 16.01.2008.

he he evo me

napokon..... evo danas ću pisati o konjogojstvenoj udruzi babina greda!!!
Image and video hosting by TinyPic

Konjogojstvenu udrugu Babina Greda postoji već 64 godine.
Osnovana je 12. travnja 1942. godine. Prvom sastanku udruge
prisustvovalo je 17 osnivača. Tadašnji cilj udruge bio je dobiti čistokrvnog lipicanca sposobnog za sve poslove pa i za paradu.

Stihovi stare narodne pjesme "Konji bijelci, to su Babogreci", ima pokriće i kod danjašnje generacije Babogredaca, jer tradicija koju su započeli tadašnji konjogojci, uspješno se nastavlja.

Prvi predsjednik Konjogojstvene udruge bio je Žaverije Stojanović, koji je na toj dužnosti proveo 37 godina, do 1979. godine. Uživao je veliki ugled među svim mještanima Babine Grede.

Ivan Stojanović bio je predsjednik udruge od 1980. do 1989. godine.

Antun Vuković obnašao je dužnost predsjednika od 1990. do 1993. godine.

Sadašnji predsjednik Udruge je Đuro Gregorović, koji je na toj dužnosti od 1994. godine.

Jedna od specifičnosti Babine Grede su Pokladni jahači, tradicija koja se održala više od 200 godina, od vremena Vojne krajine. Tadašnji su graničari svečano odjeveni išli u obilazak svojih pajdaša na graničnim postajama noseći im pokladno jelo i piće. Po povratku sa granice, jahači su projahali po svim sokacima sela, a domačini bi im iznosili piće i ocjenjivali čiji je konj ljepši i gizdaviji, dok bi mlade djevojke gledale koji je momak najljepši. Nakon svake utrke proglašavali bi se najbolji konji i jahači. Iako to nikada nije imalo natjecateljski karakter, proglašavanje najboljih imalo je svečano obilježje.

Dakle, ako bi netko malo bolje proučio povijest Babine Grede i konjogojstva u njoj, otkrio bi da su Babogreci genetski vezani uz te prekrasne životinje, jer što se može vidjeti u Babinoj Gredi, to nema ni jedno selo u Lijepoj našoj.

Konjogojstvena udruga Babina Greda trenutno ima 127 članova
od kojih je 25 počasnih članova.

16.01.2008. u 18:40 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BABINA GREDA I JA

Image and video hosting by TinyPic

Kao i što naslov piše, pisat ću o selu, okolici, donositi izvještaje sa terena... Ovo je kratak opis svega, ali što će se do kraja dogoditi, to je malo iznenađenje!!!


by: BABOGRETKA

hehe evo sam ja, ja sam ta famozna babogretka!!!

Image and video hosting by TinyPic


O MENI:


JA SAM ANA KRETIĆ.ROĐENA SAM 24.01.1990. U SLAVONSKOM BRODU. IDEM U DRUGI RAZRED IOŠ S.S. KRANJČEVIĆA.HOBIJI SU MI FOLKLOR,SVIRANJE, PJEVANJE,KUHANJE,POPRAVLJANJE RAČUNALA... VOLIM SLUŠATI SLAVONSKE LOLE,ŠKORU, ROCK AND ROLL, SVE OSIM NARODNJAKA, ALI NAĐE SE I NJIH U MOJOJ FONOTECI, VOLIM SPAVATI VRIJEME TROŠITI, ZEZATI SE SA FRENDOVIMA.... UŽIVATI U ŽIVOTU!!!!!! JER ŽIVOT JE JEDAN I JA SAM ZADOVOLJNA S NJIM..... ŠTA VIŠE REĆI O MENI, LUDA SAM OPIČENA I MISLIM DA ZNAM UŽIVATI U ONOMU ŠTO MI ŽIVOT NUDI!!!!!!!!

ovo što meni puno znači

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Babogredski forum
oš m. stojanović
Slavonske lole
šokačka taknica
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

E sad slušaj vo!!!

nema sela nad babine grede,
kolo igra a gospoda glede


MENE MOJA NAUČILA MATI,
POPIJ KĆERI KAD TI DRUGI PLATI!!!


štitar selo i babina greda
ta dva sela kompanija cijela


moju malu pravili u šašu
pa ju dali meni tamburašu
Image and video hosting by TinyPic
sinoć brko u kućar utrko
ljubi slatko al je bilo kratko...

Image and video hosting by TinyPic


hehe ko kaže da ja nemam bećara, e ovo je najveći bećar..... naš i vaš ŠIMA JOVANOVAC



Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.