babinagreda

srijeda, 07.06.2006.

BOLJE NE ČITAJ

nikad nisam kužila ljude koji su pisali postove poput ovih koji upravo pišem al valjda je to trenutno jedino šta mogu napravit...puknucu

eto škola završava,svi su histerični,nitko ne zna kaj bi sam sa sobom,svi nekud jure nešto pokušavaju popravit,ispravit,poboljšat,svako malo netko ispizdi na živce
a ja?
ja samo gledam sve te ljude,pokušavam napravit što i oni,pokušavam popravit ocjene ali,
ne znam,sve se događa prebrzo,tolko prebrzo da ne mogu ništa pohvatat,ne znam kud
da se okrenem,šta da napravim...namcorheadbang

gradiva je previše i sad mi se počinju osvećivat svi oni sati koje sam provela zujeći okolo,
ne pišući ništa i radeći još manje nego ništa...

proletila je školska godina ko jedan dan,dan u kojem nisam ništa pametno napravila,sve samo uništila,i ono što sam imala više nemam...
kao da nisam cijelu godinu niti bila svjesna svega što se događa,kao neki glupi promatrač koji ide kroz život ni sam ne znajući zašto....

s puno ljudi bi samo htjela pričat i reć im neke stvari,da se ne gušim više sama u sebi sama sa sobom...
al nemam priliku za to pa jebigablabla

eto cijelo ovo vrijeme nisam baš previše,moram priznat,doživljavala razred ko razred,nit me sranja koja su se događala u njemu nisu baš previše dirala i sad kad sam se počela osvrtat oko sebe i pokušat skužit kaj se sve događa došla sam do poražavajućih činjenica...
one su bile cijelo vrijeme ovdje al ih ja očito nisam vidjela il ih nisam htjela vidjet...
nitko se ne voli,svi se tračaju,kud god se okreneš svatko ima nekom nešto za prigovorit,nitko ne može ništa prešutit,iz dana u dan svi su sve drugačiji i uopće ne
znaš šta da kažeš na sve to skupa....
požalim zbog gubljenja svoje utopije.....
ne kužim čemu sve to al ak to nekog zabavlja nek se veseliheadbangpuknucu

nemam žifaca više za ništa,neda mi se ni zajebavat,stvarno mi je svega too much....
ovo nije ni trećina svega što bi htjela napisat il reć...
iskreno se ispričavam svima koji su ovo pročitali,nisam nit htjela napisat bilošto tome slično al eto...svatko pukne jednom...puknucu

P.S.svaka sličnost sa stvarnim osobama je slučajna
-ovo se fakat ne odnosi na nikog posebno
naredni postovi će zasigurno u sebi sadržavati više optimizma i
životne radosti od ovog

puse svima baba šalje

- 12:35 - Komentari (10) - Isprintaj - #