babinagreda

subota, 03.06.2006.

OBRAZOVNI SUSTAV JE JEDAN FENOMEN PROIZAŠAO IZ GLAVE NEKOG SADISTIČNOG ANONIMNOG GRKA.....

potaknuta općom histerijom u desetoj gimnaziji i drugom f razredu oko svih prokletih ispitivanje,testova,ispravljanja i svega što uz to ide odlučih ovaj post posvetiti upravo toooome.
evo jedne prigodne pjesme

Ovo mi je škola
moja škola
I drugi puta ću pametnije
Jer fališ mi do bola
I znam da bit će još i bolnije
Jer svaka ljubav nova
Ruši vjeru u tebe
Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije

Koje su to riječi
Što su meni sišle s usana
debilna sam
Ne poznajem ni jednu
Što bi kazni ovoj bila jednaka
Jer su osveta i ponos
Dvije sestre blizanke
Rođene u ponoć
Jedna malo prije, a druga kasnije

Ako ikad vratim vjeru u tebe
I onda lažna nada nikne za mene
Na poljima od snova
moja budućnost
Ne pušta se korijenje
Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije


Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije
Jer fališ mi do bola
I znam da bit će još i bolnije

Jer su osveta i ponos
Dvije sestre blizanke
dvije sestre blizanke
Rođene u ponoć
Jedna malo prije, a druga kasnije


nadalje.i sad dok ovo radim trebala bih učit naravno ali mi se nedaaa
pa zato,još jedan stih
Da sam prazna glava, potpuno zdrava
Ne bih više ništa učio za badava
Samo onol'ko, kol'ko mi treba
Da još ostanem paf od tolikog neba
Image Hosted by ImageShack.us

dala bi skoro sve da sad mogu bit na nekoj plaži,,izležavat se i da mi netko dođe i kaže da škola ne postoji,da je projekcija moje bolesne mašte i pokvarenog uma......
I JA BIH BILA SRETNA!!!
to bi se dogodilo recimo ovdje
OVDJE!

kako kaže strara poslovica jedna slika vrijedi tisuću riječi i ja sam previše rekla........

- 15:20 - Komentari (12) - Isprintaj - #