babinagreda

nedjelja, 07.05.2006.

NEŠTO JE TRULO U DRŽAVI DANSKOJ....

prije svega napomenuli bismo da ovaj post posvećujemo našem kolegi gosp. pl. pusichu,
samoprozvanom konfuciju
sretan ti dan rodjenja želimo,zar ne,b2?svakako b1,vrlo dobro,vrlo dobro!
on nas taaako voli da nas se ustručava čak i zajebavati

sada ćemo vam pokušati približiti na kojem principu funkcionira logika
učite na primjerima djeco
pa kaže
1)otkad sam se rastala od muža imam malo novaca.kad sam ja bila dijete
imala sam puno pogodnosti.
2)dok je moj muž rastrošan ja ću učiniti sve da uštedim novce.
stavit ću tapete ili tapecirati namještaj
3)moja žena i ja se oboje ponekada častimo,ona frizuru a ja viski.ja ću
dati kunu prosjaku na cesti.
4)"znaš li voziti bicikl"?
"ne,ali ja danas nosim čarape na prugice.."

ovo su bile varijacije na temu
ako vam ovo nije bilo i više nego dovoljno da shvatite,
ne znamo što će biti...
pozdrafff

- 20:36 - Komentari (30) - Isprintaj - #