www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Alo,ljudi! - Gospođe s placa - Blog.hr

Gospođe s placa

petak, 21.04.2006.

Alo,ljudi!

Ka što znate,ja san bolesna od jučer pa mi je od dosade došlo da pišen blog.E,tako van je to kad ste bolesni,al ća vi znate o tome,pa vi ste još dica.Ako se pitate di je Barica,ona van je na placu jer mora radit.Ona će nan se javit oko 2 il pola 3 sata.E,a sad slušajte:vidla san ća svi rade pa ću i ja stavit koju pismu na svoj blog.Znan da van se možda neće sviđat,al to ja slušan!E,a znate da mi Šime nema kući pa mu nemoran kuhat ručak i svako malo ići u kužinu već ću pisat ovaj blog.Za danas ću van zahvalit ća nas posjećujete,pogotovo rema.Fala van dico ća nas podržavate na osnivanju bloga pa smo odlučile ga i dalje vodit.
A jel se sjećate da su mi noge natekle?Pa i sad su nabubrene ali su malo splasnule.Stavljala san malo kupusa na noge i eto.A sad pisma,moja najdraža.Volin vas.Bosiljka!!!




Luda san ća ne???

- 10:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #