CANNOT FIND SERVER .

petak, 30.06.2006.

SEKSI VIKINZZZZZI *inlove*

smijehmouthwashda... danas cu vas poucavat o svojim opsesijama za vikinzima... seksi, seksi, ssssseksi..

vikinzi danasnjice su jako, jako seksi... i vise od toga.. a vikinge danasnjice prepoznajemo po tome sto imaju dugu plavu ili narančastu kosu, a ponekad i bradu.. znam da ce neki rec, ne to nisu vikinzi, ali interno jesu..
oni su jaaaaaaako seksi, i ja ocu imat vikinga za doma.. bilo kod njega doma, il kod mene, il kod nekog drugog :P.. al ga ocu za doma.. jednog dana cu ga cak i imat..<3<3
tako su zgodni.. i tako.. ma taaako.. su.. zgodni, i ljepi.. i ostavljaju seksi dojam.. ocu vikiiiiinga..

ta opsesija za vikinzima danasnjice me potakla na razmisljanje..:
gdje doci do vikinga?
-valhalla
kako doc do valhalle?
-vjesanjem.
-ne suviše glupo.
-ŠVERC U VALHALLU!!

o da! lidl tizifona (tara) i ja cemo se prosvercat u valhallu.. samo jos neznamo kako?? i tako to.. ak ima neko prijedlog nek mi se javi..

btw fala vam na puuuno komentara :P:P

i tako to..i da.. ak imate vremena, otvoren je novi forum, koji ima potencijala pa.. da se dodjete i registrirate i postate.. i tako to.. KLIK
ako imate problem sa registracijom javite mi se:
-komentarima na blogu ili
-msn-om ( klaraogopogo@hotmail.com )
-icq-om ( 233741725 )
-mailom ( smoggs1@yahoo.com )
-mobitelom ( 091 *** ** ** )

dovoljno izbora, ne?

i tako to..

puno pozdrava...

btw od danas posvecujem blog vikinzima

p.s. ako ste iz zagreba i ako jeste, ii znate seksi vikinga isto se javite pa da se upoznamo.. :P

30.06.2006. u 21:58 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (4)
Ožujak 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

kukurikuuu

cerektu ja pisem kaj mislim i kaj mi dodje


i cura sam.. 15 god.. zg.. klasicna.. woohooomouthwash

u zadnje vrijeme slusam najvise folk met'l i dropkick murphys
OCE KO SAMNOM NA CEVAPE S LUUUUKOM?? covjece,, nikak da ih se ostavim.. jaaako mi se jedu.. i ocu ih jesti.. al ne sama... *zijev* obozavam ih..
e da.. obozavam:
-cevape s lukom, cerek cerek cerek
svoje frendove cerek cerek cerekcerek
stapice cerek cerek cerek
hrenovku u tjestu cereknjami
mandarine cerek
ic van yes cerek
pit kavu bez secera.. pogotovo jos ak je turska cerek
i jos puuuno stvari cerek cerek
naprosto obozaaaavam vise od svega kad decki imaju malu kozju bradicu.. oh..
mozete se javit na ajsikju
233-741-725
ili msn klaraogopogo@hotmail.com
MOLIM DA OSTAVITE KOMENTAAAR/E.. woohoo...


http://muskanevinost.blog.hr

obozaaaaavam pohanog zdrala i stujem Ga
najvise od svih mistika volim Milana
ali sam i veliki fan doticnog Velikog Gljive i njegovog potrcka auspuha- ilitiga Onog s Rupom

ocu onog malog s kapom jer neznam zasto ga ocu *unsure*, zanemarite ovo *wave*

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr