CANNOT FIND SERVER .

nedjelja, 09.04.2006.

kukuriku, klara se vratila

joooj.. neznam kaj da pisem.. osim da sam u nekoj kvazi banani... al necem o tom iznosit u javnost..
jedu mi se jaaaakoo cevapiii s luuuukom... uzaasnoo.. u cet po podne idem na hvar na 4 dana.. woohoo!!
u petak mi je bilo uzasno dosadno jer nisam smjela van, jer je stara rekla da je zadnji petak u korizmi i da se treba zalovat :D :D-- pa zato bas.. zadnji petak.. treba se ic van.. !!.. pojela sam sve bojice koje sam imala na stolu... i skuzila sam da je to jako zabavno.. :) i korisno... ucvrstis si zube.. :))
so.. kaj htjedoh reci..
nemojte nikad, ali nikad sisat svoju dugu kosu! to je zlo..
najljepsi su decki sa dugom kosom :inlove: .. ali nesmiju imat stazicu na stranu.. mislim to nije pozeljno da imaju.. to mi je malo gey.. al.. ak bas moraju.. :-/ zapravo,, kod decka mi je dosta bitan izgled, al nije presudan.. mrzim dok neko kaze da izgled nije bitan.. ma bitan je, al kazem, nije presudan.. ja jako patim do karaktera odredjene osobe.. al i na kosu padam :P.. haha.. covjece, koji post.. haha
bijah jucer vani.. bilo je dobro.. :)
anja- jelena.. ja oceeeem slikeeee...

i daa.. kad cemo na kavuuuu? javi se bilo ko: jelena na kvadrat, tana, anja, nina, luja, daria, neva....?? enibadi? dosadno mi je doma.. ko oce na kavu.. javit se..
imate i ajsikju, mobitel, imejl, kucni, poštu.. :'(
umirem tu doma..

i tak..

nemam vise kaj za rec.. zapravo imam.. anja ja bi sliku baba janjaaaaa?

aj bok

p.s. OSTAVITE KOMENTARE, fala

09.04.2006. u 18:06 • 23 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (4)
Ožujak 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

kukurikuuu

cerektu ja pisem kaj mislim i kaj mi dodje


i cura sam.. 15 god.. zg.. klasicna.. woohooomouthwash

u zadnje vrijeme slusam najvise folk met'l i dropkick murphys
OCE KO SAMNOM NA CEVAPE S LUUUUKOM?? covjece,, nikak da ih se ostavim.. jaaako mi se jedu.. i ocu ih jesti.. al ne sama... *zijev* obozavam ih..
e da.. obozavam:
-cevape s lukom, cerek cerek cerek
svoje frendove cerek cerek cerekcerek
stapice cerek cerek cerek
hrenovku u tjestu cereknjami
mandarine cerek
ic van yes cerek
pit kavu bez secera.. pogotovo jos ak je turska cerek
i jos puuuno stvari cerek cerek
naprosto obozaaaavam vise od svega kad decki imaju malu kozju bradicu.. oh..
mozete se javit na ajsikju
233-741-725
ili msn klaraogopogo@hotmail.com
MOLIM DA OSTAVITE KOMENTAAAR/E.. woohoo...


http://muskanevinost.blog.hr

obozaaaaavam pohanog zdrala i stujem Ga
najvise od svih mistika volim Milana
ali sam i veliki fan doticnog Velikog Gljive i njegovog potrcka auspuha- ilitiga Onog s Rupom

ocu onog malog s kapom jer neznam zasto ga ocu *unsure*, zanemarite ovo *wave*

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr