CANNOT FIND SERVER .

utorak, 28.03.2006.

Ja sem same baba janja


mouthwash

kao i na svakom mom prijasnjem blogu, uvijek komentiram goticarke.. one su crne sminkerice.. i do sad ih znam dosta i sve su glllllluuuuuupeee.. jer njih nitko ne voli, one su savršene, al je cijeli svijet protiv njih, one su iznad svih, neke kakti u sk govore kak imaju zivot izvan nje, a u biti nemaju ni jednog fakin' frenda.. muahaha, kako su gluuuupe... i ono kao njihove tr00 poserske slikice na groblju.. pa vise im je bloody da se slikaju ispred bolnice... eekwink kaj nije..
mouthwashpartymouthwashbangmouthwash

a svi ih metalci obozavaju (gotovo svi).. pa kaj im nisu onda bolje blackerice?? one su vise opustenije.. a slicne su.. samo kaj se opet neke blackerice furaju previse na sotonizam.. bang ma drek sotonizam.. kaj ti to treba u zivotu.. to je glupo.. mouthwash al ne sve.. blackerice su oke cure...
*zijev*
i da.. zasto na ribnjaku neki ne vole mladji narastaj.. pa to treba zivjet.. treba podmlatka uvijek.. al ne, neki su previse čru da bi ovi mladji bili dostojni pricat s njima.. mouthwash ma kurac.. mrzim taj čruness i fakeness, to je sve tak glupo.. kaj ak nisam sva u crnom, ak se ne furam na sotonizam onda nisam čru? ma daaaaj..burninmaddeadheadbangmouthwash

MILOŠEVIĆ
milošević je đubre srpsko, i iskreno mi je zao sto je umro!! zao mi je sto se nije patio jos 20 godina tamo u haagu.. ja ne volim njega, ni carlu del ponte, ni britni spirs, ni žaka houdeka, ni cecu, al zato volim najtviš, helloweene, judase, panteru, blind guardian... :)) i volim svoje frendice... i frendove.. i svoju sestru.. a onu drugu volim jer je moram voljet.. i ic van.. i tursku kavu.. thumbupmouthwashnaughtymouthwashwinkmouthwash


dragi moji ljudovi, aj bok.. i ocekujem komentare.. nemorate procitat post, al ocem komentare..

28.03.2006. u 11:21 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (4)
Ožujak 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

kukurikuuu

cerektu ja pisem kaj mislim i kaj mi dodje


i cura sam.. 15 god.. zg.. klasicna.. woohooomouthwash

u zadnje vrijeme slusam najvise folk met'l i dropkick murphys
OCE KO SAMNOM NA CEVAPE S LUUUUKOM?? covjece,, nikak da ih se ostavim.. jaaako mi se jedu.. i ocu ih jesti.. al ne sama... *zijev* obozavam ih..
e da.. obozavam:
-cevape s lukom, cerek cerek cerek
svoje frendove cerek cerek cerekcerek
stapice cerek cerek cerek
hrenovku u tjestu cereknjami
mandarine cerek
ic van yes cerek
pit kavu bez secera.. pogotovo jos ak je turska cerek
i jos puuuno stvari cerek cerek
naprosto obozaaaavam vise od svega kad decki imaju malu kozju bradicu.. oh..
mozete se javit na ajsikju
233-741-725
ili msn klaraogopogo@hotmail.com
MOLIM DA OSTAVITE KOMENTAAAR/E.. woohoo...


http://muskanevinost.blog.hr

obozaaaaavam pohanog zdrala i stujem Ga
najvise od svih mistika volim Milana
ali sam i veliki fan doticnog Velikog Gljive i njegovog potrcka auspuha- ilitiga Onog s Rupom

ocu onog malog s kapom jer neznam zasto ga ocu *unsure*, zanemarite ovo *wave*

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr