Image Hosted by ImageShack.us
Take me dOWN to the PARADISE CITY!!!...reconstruction,,,, - my fuckin style - Blog.hr

my fuckin style

petak, 09.05.2008.

Take me dOWN to the PARADISE CITY!!!...reconstruction,,,,

Take me down to the paradise city....riječi koje ti uvijek ostaju u pamćenju čuo ti njih jednom ili više puta...Vodi me tamo gdje je sve super i gdje se nikad neču rasplakati....tamo gdje vlada smijeh i dobrota i što je najvažnije ljubav...naravno gdje su dobri komadi....lol.Moramo uzeti što nam svijet daje...ne odbaciti i reči neču to, hoću nešto bolje...ali znaj svijet ti daje ono što si zaslužio svojim ponašanjem i djelima...na prvom mjestu dobrotom...Ne možeš sve imati što poželiš...moraš naviknuti čekati na nešto što ti je izrazito važno u životu....za to naravno treba strpljenja.Ali moramo znati da nismo jedini koji tako razmišljaju i koji žele svašta u životu...ali nikad ne možemo dobiti sve u životu što bi smo htjeli....ali sam jedno naučio.....ne treba mi ništa drugo osim onog što imam...

09.05.2008. u 23:29 • 38 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

malo o meni....

ime:matej
nadimak:babaga
mijesto:nijemci
razred:7
moj msn:matej105@hotmail.com
ljubav:neutralan
frendovi:mujo,joka,ivan,marić,mučak,marko,domo,marca,brljo,kelly........ima ih još
sport:nogomet
što slušam:rock,hard rock,metal i negdje se zalomi hevy metal
naj grupe: guns n' roses,kiss,nirvana,ac-dc,iron maiden,the beatles,poison,zz top.......
obitelj: svi na okupu xD
klub za koji navijam: DINAMO
želje: gibson les paul '58 i marshall pojačalo 200 W
san:osnovati rock band
P.S toliko o meni