Image Hosted by ImageShack.us
Only me!!....reconstruction,... - my fuckin style - Blog.hr

my fuckin style

petak, 09.05.2008.

Only me!!....reconstruction,...

Sam na svijetu....čudno.Kada pogledaš u nekim situacijama kako je biti sam na svijetu pomisliš kako bi sve bilo divno i krasno,sve bi bilo tvoje...S pak druge strane ne bi bilo prijatelja,prijateljica,roditelja...(da ne nabrajam dalje)osobe koje su nam jako važne u životu.Na koje se možemo osloniti kad nam je teško i koju su tu uvijek spremni pomoći...uvijek su tu.Nije li ti drago kada vidiš da te neko voli kao frenda...To znači da si mu jako važan u životu,kao što je on važan tebi.Ali tu se uvijek pojavljuje zlo koje nas udaljava jedno od drugog,uništava tu povezanost koju smo stvorili da bi se osjećali onako kako nam je život zadao.A vjernost među osobama je ono što nas spaja i drži nas na okupu...što nam dokazuje da nas ta osoba neće prevariti i nanijeti zlo koje bi napravio tvoj neprijatelj.Stvaranjem novih prijateljstava označujemo si život..označujemo si sudbinu i ko zna što još....ALI TREBA ZAPAMTIT.....ŠTO BI BILO DA SAM SAM NA SVIJETU......TO SE NE MOŽE DOGODITI JER SU TU OSOBE KOJE CIJENIM I POŠTUJEM....

09.05.2008. u 23:28 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

malo o meni....

ime:matej
nadimak:babaga
mijesto:nijemci
razred:7
moj msn:matej105@hotmail.com
ljubav:neutralan
frendovi:mujo,joka,ivan,marić,mučak,marko,domo,marca,brljo,kelly........ima ih još
sport:nogomet
što slušam:rock,hard rock,metal i negdje se zalomi hevy metal
naj grupe: guns n' roses,kiss,nirvana,ac-dc,iron maiden,the beatles,poison,zz top.......
obitelj: svi na okupu xD
klub za koji navijam: DINAMO
želje: gibson les paul '58 i marshall pojačalo 200 W
san:osnovati rock band
P.S toliko o meni