Image Hosted by ImageShack.us
Yesterday.... - my fuckin style - Blog.hr

my fuckin style

utorak, 06.05.2008.

Yesterday....

Budim se....otvaram oči i gledam taj svijet na kojem živim....kojeg neizmjerno volim.Sve mi izgleda tako nevino i lijepo...bez nasilja i grubih riječi što izlaze iz ustiju kočijaša....nešto mi tu ne štima.....malo bolje protljam oči...a kad ono!!!! Nasilje na sve strane......djeca se izrugivaju jedno drugom.....bol u licima starih osoba....mamina suza lagano klizi niz lice.....i pokazuje nam drugu stranu priče...Zašto sve mora biti tako crno i loše???? Nailazim na odgovor....to smo zaslužili dragi moji ljudi....ponašamo se kao da je sve u redu....kao da nema ni jednog problema u našem životu....ponašamo se, kako sam spomenuo ,kao da je sve čisto i nevino....okrenimo lice istini....a to namanje želimo.Pitam se zašto??? Odgovor je kratak i jasan....istina nas jako pogađa zato što ne laže....zato što nam daje crno na bijelo sve što je realno....bojimo se realnosti...zato ne volimo istinu..To se apsolutno mora promijeniti....nešto pod hitno moramo poduzeti!!!! Moramo se voliti i držati na okupu...ne podcijeniti ni jedong niti ga omaložavati......aa kad vrijeđaš nekog????? Prvo se zapitaj kakav si ti a onda idi nekom reći što misliš o njemu.....a nemoj sve kupovati na tuđi račun....pogledaj malo sebe...što misliš o sebi????? odgovori mi na pitanje.......

06.05.2008. u 22:16 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

malo o meni....

ime:matej
nadimak:babaga
mijesto:nijemci
razred:7
moj msn:matej105@hotmail.com
ljubav:neutralan
frendovi:mujo,joka,ivan,marić,mučak,marko,domo,marca,brljo,kelly........ima ih još
sport:nogomet
što slušam:rock,hard rock,metal i negdje se zalomi hevy metal
naj grupe: guns n' roses,kiss,nirvana,ac-dc,iron maiden,the beatles,poison,zz top.......
obitelj: svi na okupu xD
klub za koji navijam: DINAMO
želje: gibson les paul '58 i marshall pojačalo 200 W
san:osnovati rock band
P.S toliko o meni