ponedjeljak, 25.12.2006.

bokich

HEY...
konačno je ferije pa kaj vam ja nekaj malo napišem.
Joj kak mi je dosadno na feriju...
stalno isti raspored: DORUČAK - GOSTI - RUČAK - GOSTI - VEČERA - SPAT!!!

Evo kaj se malo nasmijete (ali najte se smijati):

BOŽIĆNA SLIKA MOJE OBITELJI!

Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam malo smešno ispala...
Ali je OK, zna biti i gore....

!!!!!!

- 15:59 -

Reci mi kaj me ide! (1) - Pa nisi valjda lud/a!!! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

BOOOOOK!!!

Ja (je)sam:

Barbara Hoblaj.
Imam 16 godina.
Idem u 2.a razred
opće gimnazije u ČK.
Imam veliku obitelj,
uključujući i peseka
Mrvicu.

Ja (ni)sam:
(barem tak mislim)

Razmaženo derište
koje tuli tak dugo dok
ne dobije ono kaj
oče. Svakako nisam
naivna ni povodljiva.
Ako mi se nekaj ne
radi, nema šanse da
budem to napravila.
Nisam ŠTREBERICA...
(ha ha ha).
Imam svoje ja i znam
sama sebi postaviti
granice.

Hmm... to bi se sve
skupa još dalo
diskutirati!!!

Linkovi

MOJA seka Ivika