body heeellloooooweeee - dosadno...pa zar nije?? - Blog.hr body

heeellloooooweeee

ja sam napisala post ne tako davno... al mi se nije htio objavit
i iako vjerojatno mislite da je to najjadnija laž koju jedan tinejdžer može smislit, ona je ekšuli istina.. da ne bi bilo

zapravo mi je sad najveći problem kaj ne znam o čem je bio inače bi ga sam prepisala il isto napisala... xd

Ovih dana sam spoznala neke nove stvari.. ugl. trenutno se moram malo žalit
koliko god su neke stvari krenule na bolje, i to one koje su bile stvarno sjebane u zadnje vrijeme, sad su ostale, one bitnije, nažalost, krenule k vragu
opet se ne osjećam baš ko da negdje "pripadam"
ne znam kak bi se drugačije izrazila, jer nije bit o pripadanju nego biti sam svoj...
al kak sam ja duboko povezana s riječima prijateljstvo, u zadnje vrijeme sam izgubila tu neku vezu. Znam.. ak mi se neš dogodi, uvijek ste tu bla bla, al zar morate bit tu sam ak se neš dogodi??
Frend je netko tko se brine non stop o tebi. PIta te što ti se dogofilo kad se promijeniš, što se događa jer poznaje svaki tvoj izraz lica, pa tako i onaj kad nisu stvari na mjestu, koji ti da maramicu kad plačeš, koji ti pomogne kad padneš, ili kad nešto izgubiš ti pomogne tražit, bez obzira na obaveze ili nekih osobnih razloga. Jer ako si pravi prijatelj nekome, a on ti to ne uzvraća, onda to i nije neko prijateljstvo. Trenutno nisam spremna davati ni ja takve pomoći, al koliko god se trudila, od nekih ljudi nisam dobila nešto što bi i mene činilo sretnom.Tak da me pitate, jesam li dobro - da, zdrava sam, al nisam dobro...
Svi znaju, ili barem većina, da sam ja dosta sretna osoba, puna elana, životne radosti i tih sranja, al su mi najbitnije stvari počele polako padat u vodu
i iako sam uvjerena da će bit bolje, jer sam jednostavno takva osoba, ne mogu dočekat prokleto sunce!!
al kad dođe ima da sja....

kaj se tiče inače novosti, nea me sljedeći tjedan, tj. pola tjedna jer idem sklapat nova poznanstva, udelnice, a nadam se da će neka i krenut putem prijatlejstva

i sad, baš si mislim, kolko puta sma upotrijebila riječ prijatelj
a da nisam razmišljala TOČNO o njegovom značenju

ugl, idem ja
napomena: ovo je bio dosta depresivan post, i kad ćete ovo čitat vjerojatno ćetese smijat i mislit koja je ovo glupacha, nek uživa i nek se ne žali, al jednostavno sam morala neš napisat....
a sad jedna depresivna pjesma... makar trenutno slušam airbourne, mješavinu zztopa i acdca, i po meni oni totalno razbijaju, al svejedno... pusa



nečuje se naj naj.. al eto.. wasting love, Iron Maiden

08.04.2008. | 15:43 | | 8 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a svashta i nishta o svachemu i nichemu



I am 9% loser. What about you? Click here to find out!

aha, ja sam kul! xd


StupidTester.com says I'm 24% Stupid! How stupid are you? Click Here!

nisam baš tak glupa ko što mislim :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
METALLICA


Image Hosted by ImageShack.us

RHCP


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BILLY TALENT


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
the REPLACEMENTS


Ja sam Jana
8. razred
Zagreb
slušam rock i metal (Iron maiden, Metallica)
uz ponešto numetala (linkin park, rage against the machine)
i RHCP i STREETSE
no, jako sam veliki fan (postala) BREAKING BENJAMINA
trenutno vodim sjeban život
kao i većina tinejdžera
ili mi to samo tako shvaćamo
i inače ne prostačim PUNO
nemam dečka
Imam sestru i cucka
živim s mamom, tatom i bakom (i cuckom, sestrom)
Puno frendova i dvije prave frendice
pozdrav mojoj KOŠI (Matei)
volim sve sportove i treniram prilično uspješno odbojku
mrzim lektire
i eto
kratko-slatko?
huhu
ae pufa






Linkovi

SLIKICEEEEE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najserija - UVOD U ANATOMIJU


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
2. najserija - ONE TREE HILL


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najgrupa - BREAKING BENJAMIN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IRON MAIDEN



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Matea (Koša)
Karla
Rebecca
Matea (Vora)
Margo
Vek
Sandro (Sony)
Gale
lotte
Ana
Ana (Lukićka)
Grgićka
Ida


ak sam koga zboravila... a trudila sma se da NIKOG ne zaboravim.. samo mi javite