body EEEEEEEEEEEEEEEEvo me... - dosadno...pa zar nije?? - Blog.hr body

EEEEEEEEEEEEEEEEvo me...

a evo.. pišem novi post
u zadnje vrijeme se svašta izdogađalo... otkad nisam pisala post se stvarno i ttrebalo jer sam ga pisala prije ohoho... al evo ga!
živa sam
to je prva ažnija vijest i hvala bogu da je tak, jer ioza ovog mora bit neš dobro.. to je ono što ja čekam...
ugl... počelo se sve urušavat s mojoj dragom ekipom koja je trebala bit neuništiva.. neću o pojedinostima tu.. al budemo mi malo pričali...

kaj se tiče ovak praznika... bili su predobri
a dobro.. ne predobri, jer sam puno0 više očekivala od praznika...
al prihvatljivi
bila sam na silbi, ak ne znate i vrijeme je bilo super... jedno popodne kišilo, a ostalo sunčano.. zapeli oblavci kod velebita.. ha! suckers...
ok.-..
nadalje.. nisam baš neš za šk napravila, al neću sad školu spominjat, jer je to svima nekak sol na ranu, pogotovo jer je sutrea šk.. ae neću spominjat
na silbi sam uspjela zaboravit mobitel.. ono mob89tel!!
stvar od koje se tinejdžer ne odvaja , ja uspjem totalno zaborait...
al sam ga već dobila =)
i eto.. prešla sam sv igrice na kompu.. sad sam mirna do kraja godine.. al ak mi sestrin dečko nabavi simse onda sam u banani.. jer simsi nemaju kraja.. za neinformirane....
i kaj se tiče ovak.. ne znam.. glazbe
ona je frendica koja te nikad ne napušta, zato posebna i jedina hvala ide njoj... i sandru, s kojim sam danas pričlala, i koši koja me nasmijala.. s kokošima i s nekim curama i dečkima.. nvm.. xd

zato evo.. pusa



i reach out je dobra al eto... ova je uf... ledi mi si krv...
pusa svima
papa





30.03.2008. | 21:23 | | 0 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a svashta i nishta o svachemu i nichemu



I am 9% loser. What about you? Click here to find out!

aha, ja sam kul! xd


StupidTester.com says I'm 24% Stupid! How stupid are you? Click Here!

nisam baš tak glupa ko što mislim :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
METALLICA


Image Hosted by ImageShack.us

RHCP


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BILLY TALENT


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
the REPLACEMENTS


Ja sam Jana
8. razred
Zagreb
slušam rock i metal (Iron maiden, Metallica)
uz ponešto numetala (linkin park, rage against the machine)
i RHCP i STREETSE
no, jako sam veliki fan (postala) BREAKING BENJAMINA
trenutno vodim sjeban život
kao i većina tinejdžera
ili mi to samo tako shvaćamo
i inače ne prostačim PUNO
nemam dečka
Imam sestru i cucka
živim s mamom, tatom i bakom (i cuckom, sestrom)
Puno frendova i dvije prave frendice
pozdrav mojoj KOŠI (Matei)
volim sve sportove i treniram prilično uspješno odbojku
mrzim lektire
i eto
kratko-slatko?
huhu
ae pufa






Linkovi

SLIKICEEEEE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najserija - UVOD U ANATOMIJU


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
2. najserija - ONE TREE HILL


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najgrupa - BREAKING BENJAMIN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IRON MAIDEN



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Matea (Koša)
Karla
Rebecca
Matea (Vora)
Margo
Vek
Sandro (Sony)
Gale
lotte
Ana
Ana (Lukićka)
Grgićka
Ida


ak sam koga zboravila... a trudila sma se da NIKOG ne zaboravim.. samo mi javite