body dosadno...pa zar nije?? - Blog.hr body

a evo... nofi post...
ne znam točno koja će bit poanta al ajd...
proteklih dana je bilo dosta zanimljivo.. pisali smo bio i kem.. kem je dobro prošla, a iz biologije mi treba 4... al ajd...
i da.. počela sm olako shvaćat školu.. i opustila sma se... cijelo se popodne zezam i totalniu sam kampanjer... neam pojma kaj mi je.. ekšuli mi ej lakši 7. neg 8.... al ajd :D
i počela sma učit talijanski! tj. učim ga već koje 4. godine, al mi ne paše sad dante alighieri pa sam se prebacila u drugu školu gdje učim fkt super... i sam sam ja u grupi.. tak da je to isto najs :D
a i happy sam jer i ove godine idem na skijachu... a to nisam očekivala s obzirom na neke okolnosti.. al je stara neš zažnirala.. i ne idemo u lienz! prvi put nakon 10 godina ne idmo u austirju.. neg i italiju.. doduše goodbye shoppinzima... al bar ću se naskijat.. i u mom hotelu ima hrvata al su svi stari... a djeca su 1998, 14996, 1995 i tk.. al sam zapazila 1991 i 1993.. al to je to :(
i oni su u susjednom hotelu...
al iam bazen :D
ok... ja veću 11. mjesecu trubim o skijanju.. koje je u 1... sry pplsi.. al presretna sma.. iako ideja olko italije ima PUNO mana...ugl. oko društva...
al ak mogu mjesec i pool dana u selendri od korčule izdržat onda mogu i ovo :D
e da.. vidla sam jednu stranicu
upišite na google the best guitarist in the world, i negje 4. po redu vam je tablica naj guitarista.. i kolko god hendrix bio legenda.. mislim da je tommy emmanuel bezrazložno na negdje 60. mjestu...
al ajd...
a adrian mi je na 70
AAA (mislim na smitha.. xd)
i evo.. neam pojma kaj da još napišem...
osim da sam polagala probni FC.. to vam je iz engl neki test kao međunarodni (samo simulacija jer pravi košta oko soma kuna pa da ne plaćamo bzvz ak padnemo) i ak to položimo možemo ić okolo se hvalit s tim u strane države... kao da se znamo služit engl.. a imaš još jedan - taj mi sestra polaže.. i to je advance - pa s tim moižeš i radit u drugimdržavama :D
kak cool
i sad ću vidjet, brijem da sam dobro prošla....
a violina mi je malo zz postala... vježbam i nikak da to nekak navježbam...
iam cavatinu i fkt je teška... ne po notama (iako raspon od dvije oktave sviram na jednoj žici..) nego po stilu.. malo0 piano, malo forte pa malo ovako pa malo dvohvati.. ma daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj....
ugl... na orkestru počnem svirat metallicu pod pauzom jer mi je bilo dosadno a frendicva me molila da joj neš odviram... i dodje ona - jel ti to za ispit.. da bar...
ljoooda antonijica :D pozz
i tak.. karla ž. će još malo pa ozdraviti pa i njoj jedan velki pozz!!!
a jučer smo bili na klizanju.. i nisam se NIJEDNOM raspala... aha! XD
al iam žuljeve... a baš smo se loodo zabavili
ae pusa svima
i oprostite kaj sam imala u post gdje sam se hvaliula na sva zvona... al slljedeć
i ću posvetit više ljudofima okolo neg sebi.. al kad se zna da se o svojoj malenkosti može najviše pisat...
Xd
nvm
ae evo vam gljazbice kao i vsaki put
papa




11.11.2007. | 17:11 | | 25 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a svashta i nishta o svachemu i nichemu



I am 9% loser. What about you? Click here to find out!

aha, ja sam kul! xd


StupidTester.com says I'm 24% Stupid! How stupid are you? Click Here!

nisam baš tak glupa ko što mislim :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
METALLICA


Image Hosted by ImageShack.us

RHCP


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BILLY TALENT


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
the REPLACEMENTS


Ja sam Jana
8. razred
Zagreb
slušam rock i metal (Iron maiden, Metallica)
uz ponešto numetala (linkin park, rage against the machine)
i RHCP i STREETSE
no, jako sam veliki fan (postala) BREAKING BENJAMINA
trenutno vodim sjeban život
kao i većina tinejdžera
ili mi to samo tako shvaćamo
i inače ne prostačim PUNO
nemam dečka
Imam sestru i cucka
živim s mamom, tatom i bakom (i cuckom, sestrom)
Puno frendova i dvije prave frendice
pozdrav mojoj KOŠI (Matei)
volim sve sportove i treniram prilično uspješno odbojku
mrzim lektire
i eto
kratko-slatko?
huhu
ae pufa






Linkovi

SLIKICEEEEE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najserija - UVOD U ANATOMIJU


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
2. najserija - ONE TREE HILL


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najgrupa - BREAKING BENJAMIN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IRON MAIDEN



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Matea (Koša)
Karla
Rebecca
Matea (Vora)
Margo
Vek
Sandro (Sony)
Gale
lotte
Ana
Ana (Lukićka)
Grgićka
Ida


ak sam koga zboravila... a trudila sma se da NIKOG ne zaboravim.. samo mi javite