body JAKOO HAPPY.. možete si mislit kolko kad ljudi utiću od mene :D - dosadno...pa zar nije?? - Blog.hr body

JAKOO HAPPY.. možete si mislit kolko kad ljudi utiću od mene :D

pa di ste navrli to s novim postom
boooooooooooogte :)

prošla je sezona rodjendana i već su svi sveti. Vratila mi se baka iz Švicarske pa smo sve do reda istračale i prepičale. ŠTo o dečkima, što o školi, frendovima. Ona je moja najnajnaj frendica. Uz košu, ak kors :D
I tako samn danas posjetila Mirogoj i svoje pretke... i čupala sma bršljan od svog šukundede ivana grob... jer smo ga prodali a žena ga ne održava... pa sam plakala... a inače sam teška n atom.. i shvatiš kak trebaš govorit volim te i žao mi je kadd god stigneš.. jer kad si mrtav iše ti ništa ne može pomoć.. a vrijeme se ne da premotat.. da bar... ispavila bi par pogrešaka...

I tako... počela sma trenirat u klubu.. jej.. i svaka želja mi se ostvarila.. i sve je super.. sad sam čekam kad će krenut nizbrdo.. takodjer, ironija je u svemu kaj neam dečka a super sam!! jej!! girl power... Imam više vremena za friends and family, a za dečka iovak neam..al kad u imat jednog sigurno će se nać vremena...

Bš neš razmišljam...
ova godina je ULTRA brzo prošla
najbrže dosad...
i pamtit ću ju zier...
po roštiljanju na bandeku, po zezanju naveliko... po prekidima i novim ljubavima... po stečenim prijateljima... po uživanciji za koju je potrebno tako malo.. a to sam shvatila tek ove godine... i opć - što napokon imam prijatelje koji su uvijek tu :D

al ima još dva mjeseca do nove... xd.. malo sam požurila :d
sutra se ide u kino umjesto u školu... jeje!! idemo gledat "pjevajte nešto, ljubafno" u novo kino...jedva čekam!!

pozdrav NAJVEĆI:
Koshi, Vori, Karli, Rebi, Margo, Sandru, Brkiću, Pechi, Backu, Chuck, Grgićki, Dorici, Borisu, Sertiću, Karli ž., Jeleni, Martini, Alisi, Mii, Vixu, Kasi (perverznom.. xd)
nadalje,
Cijelom Prudju i Dišću!!!
ljudofima sa igrališta i iz škole, i onima koji su išli u školi
sve koje znam i vama u studiju i režiji... xd

ae... razpekmezila sam se... neam pijma kaj bi bez svih vas...
papa
a dobar mi je postek... evo vam muzike






papa

01.11.2007. | 21:41 | | 30 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a svashta i nishta o svachemu i nichemu



I am 9% loser. What about you? Click here to find out!

aha, ja sam kul! xd


StupidTester.com says I'm 24% Stupid! How stupid are you? Click Here!

nisam baš tak glupa ko što mislim :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
METALLICA


Image Hosted by ImageShack.us

RHCP


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BILLY TALENT


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
the REPLACEMENTS


Ja sam Jana
8. razred
Zagreb
slušam rock i metal (Iron maiden, Metallica)
uz ponešto numetala (linkin park, rage against the machine)
i RHCP i STREETSE
no, jako sam veliki fan (postala) BREAKING BENJAMINA
trenutno vodim sjeban život
kao i većina tinejdžera
ili mi to samo tako shvaćamo
i inače ne prostačim PUNO
nemam dečka
Imam sestru i cucka
živim s mamom, tatom i bakom (i cuckom, sestrom)
Puno frendova i dvije prave frendice
pozdrav mojoj KOŠI (Matei)
volim sve sportove i treniram prilično uspješno odbojku
mrzim lektire
i eto
kratko-slatko?
huhu
ae pufa






Linkovi

SLIKICEEEEE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najserija - UVOD U ANATOMIJU


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
2. najserija - ONE TREE HILL


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najgrupa - BREAKING BENJAMIN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IRON MAIDEN



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Matea (Koša)
Karla
Rebecca
Matea (Vora)
Margo
Vek
Sandro (Sony)
Gale
lotte
Ana
Ana (Lukićka)
Grgićka
Ida


ak sam koga zboravila... a trudila sma se da NIKOG ne zaboravim.. samo mi javite