body dosadno...pa zar nije?? - Blog.hr body

a baš sam se pridržavala mog redofnog pisanja...
huhu
dakle.. svašta se izdogađalo, - od slomljenih noseva do opsesivnog čitanja romana Jane Austen i opć zaluđena ljubafi.. koja nikako ne navire... Zato ja voljim svoje frendove i mamu!! :D.. i cijelu femili af kors
i tako...
sad čitam Emmu... baš je fancy :)
a kaj se tiče slomljenih nosova...
Sandro je žrtva i baš ga je gadno udario "muškarac za kojim policija intenzivno traga" (još jedan dokaz novinara koji izmišljaju). I tako ga sad u školi nema... i sve je nekak mirno... a ja jedva čekam engleski u ponedjeljak!.. pitam se zaš :D - kakve to ima veze s čarapama?? :D smrde kao i sir... huhu
i ugl... ne obazirite se na zadnju rečenicu... neam pojma kaj pišem D

booogte, ovaj mjesec svi imaju rodjendane!
među ostalima i moji best frendovi Koša i Sandro! jedva čekam košin tulum! jejjejjejjej... zezat ćemo se i pjevat i pit ... i da :D
a ja ću vjerojatno malo zakasnit zbog debatnog seminara! jej--- krenula sam i baš je kul :D
ludo je svađat se s tim ljudima a i upoznat ću nove. Dva dana.. samo kaj vikend ode k vragu... al ajd

inače, super sam i ovaj post posvećujem svim ljudofima kaj slave rodjendan!!!

a najviše:

KOŠI I SANDRU!!!

SRETAN RODJENDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12.10.2007. | 15:33 | | 34 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a svashta i nishta o svachemu i nichemu



I am 9% loser. What about you? Click here to find out!

aha, ja sam kul! xd


StupidTester.com says I'm 24% Stupid! How stupid are you? Click Here!

nisam baš tak glupa ko što mislim :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
METALLICA


Image Hosted by ImageShack.us

RHCP


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BILLY TALENT


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
the REPLACEMENTS


Ja sam Jana
8. razred
Zagreb
slušam rock i metal (Iron maiden, Metallica)
uz ponešto numetala (linkin park, rage against the machine)
i RHCP i STREETSE
no, jako sam veliki fan (postala) BREAKING BENJAMINA
trenutno vodim sjeban život
kao i većina tinejdžera
ili mi to samo tako shvaćamo
i inače ne prostačim PUNO
nemam dečka
Imam sestru i cucka
živim s mamom, tatom i bakom (i cuckom, sestrom)
Puno frendova i dvije prave frendice
pozdrav mojoj KOŠI (Matei)
volim sve sportove i treniram prilično uspješno odbojku
mrzim lektire
i eto
kratko-slatko?
huhu
ae pufa






Linkovi

SLIKICEEEEE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najserija - UVOD U ANATOMIJU


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
2. najserija - ONE TREE HILL


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najgrupa - BREAKING BENJAMIN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IRON MAIDEN



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Matea (Koša)
Karla
Rebecca
Matea (Vora)
Margo
Vek
Sandro (Sony)
Gale
lotte
Ana
Ana (Lukićka)
Grgićka
Ida


ak sam koga zboravila... a trudila sma se da NIKOG ne zaboravim.. samo mi javite