body oiiiiiii - dosadno...pa zar nije?? - Blog.hr body

oiiiiiii

naughtyroflnaughty
pa ja to pišem novi post......
go ja (na), go ja (na)..
um da

onda kaj ima novoga??
Eo ja sad u slušam breaking benjamin i osjećam se baš dobro...
Idem na zbor u 6 jer imamo neki kao nastup na bandeku.
"prof. tamo smo na Bundeku, zbog Bundeka...
učenica E - zbog Bandića" roflroflrofl
i pjevamo našu himnu... neamo kommentara

"auti auti, kamioni
štetočćine te
za čovjeka dobri
za prirodu neeee

zelenkasta šuma, do nje nebo plavo
zrak bez crnog smoga, to je ono zdravo

eko eko eko...."

ugl....neam kommentara....
4. raz napiso (bolje rečeno učiteljice) i uglazbljeno by: MC Brky
to je kao neki rock :D
al ajde.. to je jedino kaj valjda znamo pjevat a da na nekaj liči. JEr onaj zagreb nam je katastrašan

a pjesma ide:

"Najljepši je Zagreb grad, Zagreb je najdraži dom,
Zagreb moj, vječno češ tako mlad, ostati u srcu mom"

huhu.
Al ajde...
jedino je bed kaj imamo samo bana a neamo klavir
i to kaj pjevamo sam tjedan dana
i da... jesam ja to potrošila post o zboru?!?!?!?!?!?
a jbga...

Iskreno, neam pojma o čem da piem osim da sam danas igrala nogomet :D
pobijedile smo bekačice 3:2
1. gol je zabila brijem Luicja, drugi moja malenkost aka JA rofl i treći naša Karla kiss
onda smo nabadali to dečkima pa su nas izazvali na nogomet poslije šk. A onda šesti sat nismo imali biologije JEJEJJEJEJEJEJEJE
al moramo odrađđiat.. al svejedno JEJEJEJ (rofl)
i igrali smo
i sve golove nam je dao jan
tak da to nije bilo momčadski al ježiga i to...
mi nismo zabile ni jedan :D
i ja sam branila :D
a šta se hvalim...
i onda smo igrali miješano pa sam zabila čak 2!
opoet ja...
a moram malo...
a looda Jancha
kak bi banko reko
a loodi banko
on kak se ponaša na zboruu... ko da je doma... al zna svirat gitaru

eo pozdraf svima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a ovaj je post za FUNDAKA i SANDRA jer sam ih u prošlom postu zaboravila (slučajno! ponavljam, SLUČAJNO) - i nemojte se ljutit
ae cya
idem pevat :D
ispravak: pjevat!
pusek

13.09.2007. | 17:34 | | 5 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a svashta i nishta o svachemu i nichemu



I am 9% loser. What about you? Click here to find out!

aha, ja sam kul! xd


StupidTester.com says I'm 24% Stupid! How stupid are you? Click Here!

nisam baš tak glupa ko što mislim :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
METALLICA


Image Hosted by ImageShack.us

RHCP


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BILLY TALENT


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
the REPLACEMENTS


Ja sam Jana
8. razred
Zagreb
slušam rock i metal (Iron maiden, Metallica)
uz ponešto numetala (linkin park, rage against the machine)
i RHCP i STREETSE
no, jako sam veliki fan (postala) BREAKING BENJAMINA
trenutno vodim sjeban život
kao i većina tinejdžera
ili mi to samo tako shvaćamo
i inače ne prostačim PUNO
nemam dečka
Imam sestru i cucka
živim s mamom, tatom i bakom (i cuckom, sestrom)
Puno frendova i dvije prave frendice
pozdrav mojoj KOŠI (Matei)
volim sve sportove i treniram prilično uspješno odbojku
mrzim lektire
i eto
kratko-slatko?
huhu
ae pufa






Linkovi

SLIKICEEEEE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najserija - UVOD U ANATOMIJU


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
2. najserija - ONE TREE HILL


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najgrupa - BREAKING BENJAMIN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IRON MAIDEN



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Matea (Koša)
Karla
Rebecca
Matea (Vora)
Margo
Vek
Sandro (Sony)
Gale
lotte
Ana
Ana (Lukićka)
Grgićka
Ida


ak sam koga zboravila... a trudila sma se da NIKOG ne zaboravim.. samo mi javite