tiho kao lopov noćas ću doći, leći kraj tebe i sklopiti oči, usnama usne dotaći tvoje,uz tebe sanjati milo moje, a kad svane dan zalit cu sto je to bio samo SAN

azritis je u akciji

utorak, 08.11.2005.

KAKO SUPER!!!!!!!!!!!!!!

sorry sto nisam prije pisala ali stvarno nisam znala kako se pise na ovo čudo... danas mi je koma dan, mozda samo onaj skolski dio mi je koma, ma nista opasno samo cu imati 1 na kvartalu iz eng.nije to toliko jadno da nisam imala najmanje bodova,ali takva sam ja uvijek se ističem po svojim glupostima.sto se tiče ljubavi to stoji na mjestu, moje frendice asja i psajdak imaju ful srece, a ja tako mlada i neiskusna.... salim se nisam bas tako neiskusna. mozda i jesam zavisi kako se gleda. vec dva dana pokusavam skuzit kako se pise post, ali na kraju sam shvatila da sam to cijelo vrijeme znala... luda glavica... pa da zaboravila sam napisat da su danas u nasem razredu bili neki tipovi koje "prvi" put vidim, nista vazno najvjerovatnije ce nam zvat policiju... rijesit cemo se mi i toga... puno pozdrava asji i psajdaku i zelim vam puno srece s vasim tipovima, voli vas vas azritis

- 21:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


nada je znak vjre, smijeh je znak sreće, poljubac je znak ljubavi, a voljeti tebe- to je znak dobrog ukusa!!!!!!!