četvrtak, 16.03.2006.

aleluja

Pišem sa svog kompa. OOOO da. Igor je neš petljo oko neta, petljo al ništ pametno od njega, pa sam ja petljala petljala i voila! Evo neta. Ma braaavo.
Ajd da odmah počnem.

Bijah kod dr.okulistice. Kaže dr.o ajde sjedni ajde reci šta nam ono piše. Ja rekoh ne vidim. Stavi ona meni nešt i sad pita jel sad vidiš ja kažem sad vidim. Ok, kaže dr.o, -0,75 nije strašno. Ja bi leće rekoh. Ona stavi neke papirće u oke moje crne i reče žmiri. Blablabla sve skupa se ispostavilo da mi ne rade dobro suzne žlijezde baš, ne suze mi oči kad trebaju, ne plačem kad trebam. jel to znači da sam okrutna? I tako na ništa od leća. Sad sam čistokrvna štreberica. S pedigreom!(ili u ovom slučaju očalama). I onda su me gledali da nemam infekcija kakvih jer mi ne rade dobrno te suzne žlijezde. I išli su špricom prema mom oku a svi znaju kako ja imam fobiju da mi neće netko iskopati oko tako da je to bilo jedno stravično iskustvo. I tako to.

To tak ja uvijek. Kad dugo ne pišem zaboravim pisat. Imajte stpljenja, brzo ću se sad uhodat. Aha.

- 20:23 - Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Image Hosted by ImageShack.us

    EGO:
    Jedno zbunjeno neidentificirano biće,čini se ženskog roda ali još nije utvrđeno.Neki me mrze,neki me vole,ali većina je ipak neutralna.

    AKO ME TKO ŽELI AJSIKJUIRAT:
    Icq 225-614-783