utorak, 03.10.2006.

upozorenje:

ljudi kaj ima ? vanja opšte neće pisat postove a jebiga kaj ve... ovaj post bude jaaaaaaaaaako kratki pa sam oda velim u subotu je bil koncertz od azre ali se ipak đžoni(pjevač ) ne pojavil. za sve one koji su vidli de piše vanja i ja smo otvorili...taj ja sam dorian za sve one koji neznaju i koji znaju ali dbro budem ja vanji rekel kaj napiše posta ili.....ništ to bi bilo took ljudi čujemo se i vidimo danas u školi....dženjamah
i samo da velim morate seheadbangilipartypivo a možete ismokin.ako vam je dosadno idite simouthwasha ako vas dosada ubija onda seburninmadilibangkraj šalaste priče...đenja!mah

- 10:58 - kOmENtaRi (1) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.