< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:LuDaChA

Opis bloga

Pisat ću o sebi i prijateljima.I naravno o momcima pa onda opet o momcima.Čitat ćete moje sastave......









Jedna od najboljih pjesama legendarnog Bon Jovi-a






KAKO JE SLADAK !!!!!!!!!!! BON JOVI



Get free graphics at BlingyBlob.com!








Get free graphics at BlingyBlob.com!

Moji najbolji(najluđi) prijatelji

MySpace images

MySpace



JA I MOJE DRUŠTVO NA PARTIJU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





MIKA Grace Kelly Lyrics


PJESMA KOJA ME NAJVIŠE NASMIJAVA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





MIKA Grace Kelly Lyrics

A EVO I SPOTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo




JA SE PO OBIČAJU ŠULJAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



MySpace Graphics codes

MySpace Graphics



A OVO JE NAJČEŠĆE REZULTAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Gif Skulls Halloween Images

Gif Skulls Halloween Images



MOJE STRESNO BUĐENJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Boulavard of Broken Dreams Lyrics



MOJA NAJDRAŽA PJESMA OD GREEN DAY !!!!!!!!!!!!!!!!!




A SAD RHCP :



DANI CALIFORNIA




Red Hot Chili Peppers Lyrics

AROUND THE WORLD




Around The World Lyrics


TELL ME BABY




Tell Me Baby Lyrics



UNDER THE BRIDGE




Under The Bridge Lyrics


OVO SU SAMO NEKE I IAKO JA VOLIM SVE NJIHOVE PJESME NE MOGU IH STAVITI NA BLOG !!!!!!!!!!!!!!!







subota, 08.09.2007.

Nadam se da me se sjećate

Ćao , narode .
Napokon se i ja javljam . Kod mene ima nekoliko novosti , ali glavna je da je počela ŠKOLA !!!rolleyesrolleyesrolleyespjevapjeva . U mom novom razredu nema puno mojih starih pajdaša . Ali mi je drago što Andrea ide sa mnomlazelazelazelazelaze . Ona je naravno zaboravila na Speeda kad je u razred ušao neki Amar naughtynaughtynaughtynaughty . Mislim stvarno , Andrea . Ubij se bangbangbang (nemoj ovo shvatiti doslovno jer meni treba neko poznat u razredu nonono ) . Uglavno tako vam Andrea razmišlja da postane Andrea Bibuljicanutnutnut . A sad dosta o Andrei . Praznici su završili crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry . Bilo mi je tako lijepo , samo zabava , upoznavanje . DRago mi je što je Speed ozdravio na neki način . U ponedjeljak kreće u školu , ali još nije dobro crycrycry. Neki živci su mu prestali raditi pa ne može dizati ruku . Ako mu nakon 3 mjeseca vježbe ne bude bolje , mora ići u Beč na operaciju . Ja ga znam odmalena i jako mi ga je žao . Sa Dženisom sam postala bolja , to možda nije ono što bih ja htjela , ali bolje ikako nego nikako .
Ina , juče sam skinula novu verziju MSN - a , ali je na češkom tako da ne znam gdje šta treba upisati . Ali čim skinem javit ću ti se .
Pozdrav za Inu wave. Dženy wave, Brook ( Andreu ) wave, Hayle ( Kerimu )........................
beljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbeljfinofinofinofinofinopjevapjevapjevapjevapjevabeljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbelj



| pusTI kOmEnTaRčIć (96) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.