< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:LuDaChA

Opis bloga

Pisat ću o sebi i prijateljima.I naravno o momcima pa onda opet o momcima.Čitat ćete moje sastave......









Jedna od najboljih pjesama legendarnog Bon Jovi-a






KAKO JE SLADAK !!!!!!!!!!! BON JOVI



Get free graphics at BlingyBlob.com!








Get free graphics at BlingyBlob.com!

Moji najbolji(najluđi) prijatelji

MySpace images

MySpace



JA I MOJE DRUŠTVO NA PARTIJU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





MIKA Grace Kelly Lyrics


PJESMA KOJA ME NAJVIŠE NASMIJAVA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





MIKA Grace Kelly Lyrics

A EVO I SPOTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo




JA SE PO OBIČAJU ŠULJAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



MySpace Graphics codes

MySpace Graphics



A OVO JE NAJČEŠĆE REZULTAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Gif Skulls Halloween Images

Gif Skulls Halloween Images



MOJE STRESNO BUĐENJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Boulavard of Broken Dreams Lyrics



MOJA NAJDRAŽA PJESMA OD GREEN DAY !!!!!!!!!!!!!!!!!




A SAD RHCP :



DANI CALIFORNIA




Red Hot Chili Peppers Lyrics

AROUND THE WORLD




Around The World Lyrics


TELL ME BABY




Tell Me Baby Lyrics



UNDER THE BRIDGE




Under The Bridge Lyrics


OVO SU SAMO NEKE I IAKO JA VOLIM SVE NJIHOVE PJESME NE MOGU IH STAVITI NA BLOG !!!!!!!!!!!!!!!







četvrtak, 07.06.2007.

ZADNJA VEČER MOJE GENERACIJE

Taj dan je bio prelijep iako je padala kiša nekoliko puta jer taj dan je bila maturalna veče . Matura je bila u pola osam a ja sam se u sedam sati vratila od frizerke . Kad sam se vratila od frizerke prvo sam pod vrelom vodom skidala umjetne noktezalivenzaliven ( ja i Dženy smo ih stavljale zajedno . Nas dvije zajedno sa njenom mamom smo se ismijali kako sam koristila mobitel i kako sam kratke starke obuvala pola sata zato što se sa noktima ništa ne može raditi ) . Nakon što sam skinula nokte trčeći sam se oblačila i šminkala ( nisam stavljala puno šminke ) . Dženy i Melita su čekajući dobile sijede ja mislim . Bilo kako bilo u pola osam ( kad smo trebali biti na mjestu okupljanja ) nas tri smo krenule iz mog stana . Nije bilo lako slijediti Dženy i Melitu ( iako je Melita bila na štiklama sa povećom petom ) jer se nisu nikako mogle odlučiti kojim bi putem krenule ( nisu htjele da ih vidi bilo ko ) . Kada smo napokon došle na mjesto okupljanja jedva smo se kroz masu ljudi uspjeli probiti do mjesta koje je bilo određeno za maturante . Dok su se svi slikali ja sam slušala komplimente ( kojih je bilo previše ) i pogledom tražila svog Slatkišanaughtynaughtynaughtywinkwink . Kad sam ga ugledala mama mia pao mi je kamen sa srca. Rekao mi je da izgledam super naughtynaughtya ja sam u tom trenutku bila sretna ko malo ko . Zatim smo krenuli u restoran gdje se trebala održati maturalna zabava . Ah , samo da vidite moga parakisskisskiss koji je to komad naughtynaughty. Ta večer će mi zauvijek ostati u sjećanju yesyes. Plesala sam sa svima a najsmiješnije mi je bilo kada sam plesala sa svojim bivšim roflrofl. Njegov plan u početku je bio da me poljubi pred mojom mamom eekeekeek( moja mama je nastavnica tako da je bila na maturi yesyes) , ali izgleda da je promijenio plan jer kad se ona pojavila on se sakrio iza zidaroflrofl ( stvarno je simpa i hrabar naravno ) . Pozirala sam svima ( iako to rijetko kad radim ) . Pred kraj naš nastavnik koji je sa svojom grupom TADŽ MAHAL svirao je otpjevao pjesmu GENERACIJA SE RASTAJE yesyes. Većina je plakala a među njima i momci koje sam ja tješila ( ja ne mogu lako zaplakati ) . Tako je završilo uplakano rolleyes. Rastanak je bio bolan ali to je on što nismo mogli izbjeći nonono.



| pusTI kOmEnTaRčIć (17) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.