zd-azil

28.04.2007., subota

vako...

pošto se neki opet raspitivaju za određene pse ... samo da van kažen: psa kojeg ste vi ostavili u azilu NEĆETE DOBITI NAZAD!!!!

dobro.. istina je da je rikkia udomila žena koja ga je ostavila al ona je napravila sve živo da nagovori gazdaricu da smiju imat psa.. (to je isprve i bio razlog što ga je dovela...) i rikki je bio u azilu jako kratko i ona je odmah naglasila da će se potruditi napravit sve da ga vrati nazad doma... a vi što ostavite psa pa za nekih po godine dođete udomiti psa jer mislite da su marijana i maya zaboravile ko ste VARATE SE!!!!! nećete dobiti psa... a to se odnosi pogotovo za curu koja se raspitiva za bellu...
nakon što ste je ostavili i nakon što je već neznan ni ja koliko u azilu (a je već duže..) sad bi vi nju nazad??? neće ići....

vi sad ajmo opet pokrenite temu "zašto nedate sve pse.."
odma ću vam skratiti muke: PSI I KOJI JESU NA UDOMLJAVANJE NITKO IH NE ŽELI!!!! ili bolje da stavim ?????????? štenaca ka u priči a javilo se dvoje ljudi... uf

- 19:37 - Komentari (11) - Isprintaj - #

26.04.2007., četvrtak

ljudi kako možete...

meni ovo nije jasno...
danas me zvala jedan prijateljica.. i govori mi "stara nemogu virovati dva mala štenca leže odmah pokraj ceste di ih auto može bubnuti.. nemaju nego oko misec dana.." i ja naravno u auto i po njih... dali im jesti i piti i ostavili ih u neku kutiju u prikolici u azilu da se ne isprepadaju odmah svih oniha pasa...
al to mi nije jasno... svako malo tako netko dođe i kaže "našao sam uz cestu.." pa ljudi.. vi što ih ostavljate... KAKO MOŽETE????????

kako netko može živiti sam sa sobom nakon što zna da je ostavio tako malene životinjice da umru negdi na putu samo da mu nisu doma????? KAKO????????? kako vas srce ne boli kad ih samo idete ostavit?????
biće ih nemožete ni u oči pogledati jer znate da vas onako milo gledaju jer VI STE IM JEDINA NADA DA PREŽIVE!!!! oni sami to od mjesec dana nemogu...

mora ih netko ostaviti.. ne padnu sami sa neba...
al ljudi ako već imate kujicu pa dajte se potrudite barem udmiti psiće..
ili se potrudite da vam kujica uopće ne ostane skotna ako to ne želite.. postoje načini.. sterilizacija.. ili inekcije za dan posli.. POSTOJI HRPA RIJEŠENJA!!! A JEDNO OD TIH NIJE DA NAPUSTITE MALENE PSIĆE STARE 3 TJEDNA GLADNE,ŽEDNE I SMRZNUTE!!!!!

stvarno mi to nije jasno... imate životinju... volite ju.. a nećete potrošiti malo novca da spriječite da se koti.. nego ćete rađe na savijesti imati smrt malih štenaca... samo jedna rečenica svima koji su to bilo kad napravili- VI NISTE LJUBITELJI ŽIVOTINJA!!! VI STE... ma bolje mi je da prestanem pisati ovo....

al samo za kraj... SVE SE VRAĆA,SVE SE PLAĆA... jedan dan.. ko zna...

- 19:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

25.04.2007., srijeda

mi smo face azila...

sa live na desno:
darling.... hans... roky... paško....
legende...



- 18:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

mace na udomljavanje

pošto je macama onako oteže dok su ful malene odrediti što su... sve dalje informacije vam objavim kad se maya vrati sa godišnjeg :)) a sad...
mi smo male mace i tražimo udomitelje...




- 18:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

mi smo nove azilske face..

dobar dan ljudi..
mi smo novi psići u azilu... dva smo brata i jedna seka.. još uvijek nemamo ime.. i nas su kao i mnoge druge od naše vrste našli napuštene i donijeli nas u azil... mi smo vam svo troje na udomljavanje...

evo ja ću orvi: ja sam jedan mali dečko. crne sam boje i jako sam umiljat.. trebalo bi me voditi kod veterinara da kaže koliki ću narasti jer ja to stvarno neznam... al volio bi kad bi me netko dobar udomio i kad bi imao svoju kućicu i dekicu i tečiću...



a sad ja.. ja sam jedina cura od svih nas... jako sam umiljata i razigrana i isto bi jako voljela da me netko udomi... :))


i na kraju... ja sam zadnji... isto sam dečko, smeđi sam i kao moji braco i seka ja bi da me netko udomi....




- 18:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

aaaaaaaaaaaaaaaaa

ovako..
prvo isprika što na blogu već neko vrijeme nema novih postova... al danas uvečer će biti... bit će slike malih maca koje su na udomljavanje i 3 nova psića što su došla u azil...

a sad... mala kaja... molim te.. naša volonterka maya ti je u splitu do sutra do 2 popodne... rekla je da bi vas volila upoznati... pa ako imate vremena... :))
njen br. je 098/971-00-31 pa ako joj se možete javiti to bi bilo super... :))

- 11:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

18.04.2007., srijeda

mace na udomljavanje...

uskoro ćemo imati dvije male mace za udomiti.. pa ako znate ikog ko bi se zanimao za to.. javite nam...
za dan dva ću stavit slike na blog i na web da možete vidjeti.. al koliko znam- sivo-tigraste su... i još su mini :p

- 01:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

17.04.2007., utorak

ljudi hvala hvala hvala...

hvala svima što su se već logirali na naš forum... weeeeee!! e da.. pogledajte nove slike naših psića za udomljavanje na našem web-u...
- 16:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

16.04.2007., ponedjeljak

naš forum na web-u


ok.. vako... da bi što prije malo pokrenuli forum na glavnom site-u našeg azila LJUDI ODITE NA WEB I REGISTRIRAJTE SE!!!
otvarajte teme.. odgovarajte na one već postavljene... predstavite sebe i svoje kućne ljubimce.. ćakulajte s nama.. pitajte što god oćete, što god vas zanima...
lakše je tako nego ode nadovezivati se komentarima..

:P

- 00:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

15.04.2007., nedjelja

o volontiranju...

na našem web-u već postoji otvorena tema "o volontiraju"... kao što san rekla, ne želim da nitko krivo shvati ali vi mlađi (pogotovo osnovnoškolci) bolje je da dođete samo u posjetu... i to sa po mogućnosti sa roditeljima. da nebi bilo nekih problema...

jer da se dogodi neka glupost mi bi morali odgovarati vašim roditeljima...

znači- nitko vam ne brani doći tamo u azil... al neke poslove ipak ćete ostavit nama.. :p

- 20:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.04.2007., petak

moram opet istu temu započet...


sorry šefici koja je rekla da se skinemo sa teme "udomljavanje van našeg grada" al ja moram opet započet ovu temu...
zašto???
zato što je danas jedan psić vraćen u azil... nakon što je 2 tjedna bio kod svoji udomitelja oni su zaključili da im je to ipak "prevelika" obaveza i samo ju vratili nazad... upravo zbog ovakvih stvari NE UDOMLJAVAMO PSE VAN DOSEGA NAŠIH PROVJERA!!!!!!! zamislite da ovako netko udomi psa u zagreb ili rijeku ili bilo koji drugi grad i odluči napravit istu stvar?? samo što onda nemože psa vratit nama nego bi ga pustio da luta... ili još gore odveo u neki šinteraj gdje bi ga možda uspavali??? NEDOPUSTIVO!!!!!

mislim.. ovo danas me totalno razočaralo... čovjek je došao po nju sav sretan i uzeo ju doma.. pustio ju da spava u njegovoj kući, vodio ju u šetnju i sve ono .. savršeno.. i onda odjednom- to je prevelika obaveza.. evo vam je nazad...
nekužim.. al dobro.. mislim, toj kujici će se lako nać udomitelji jer je riječ o našoj polarnoj medvjedici (kako ju mi od milja zovemo...) ..al svejedno i dalje mi nije jasno kako netko može donijeti takvu odluku- udomiti psa- bez da je spreman i bez da zna da je PAS ŽIVO BIĆE KOJEM TREBA PUNO LJUBAVI PAŽNJE ... da to je obaveza, al ako niste spremni na nju i ako neznate što sve to donosi onda ljudi ne uzimajte životinju pod svoj krov.. jer ŽIVOTINJE NISU SAMO NEČIJE IGRAČKE ILI HIR MALE DJECE KOJA MORAJU IMAT PSA ILI MACU... ŽIVOTINJE SU TU DA NAM ULJEPŠAJU ŽIVOT.. DA NAS NAUČE ODGOVORNOSTI, DA NA UVESELJAVAJU SVOJIM RAZIGRANIM PONAŠANJEM... ONE OVISE O NAMA.. MI SMO IM SVE NA SVIJETU I ONE TO ZNAJU!!! nažalost puno ljudi to nezna.. ili ne shvaća...

znam da su se svi ponekad razočarali u svom životu zbog određenih stvari.. zamislite samo kako je tim jadnim životinjama kad ih netko samo tako odbaci ko da ništa ne vrijede?? ako već nemožete više imat ljubimca, barem se potrudite naći nekog ko će ga voljeti.. da znate da mu neće faliti ništa...

KAKO ODOLJETI PSIĆU KAD VAS ONAKO POGLEDA I KAD ZNATE DA ON U SEBI MISLI "VOLIM TE"... kako ga zamrzit nakon toga..?? ili kad samo napravi neku facu pa vas totalno očara... kad zijevne pa vas nasmije... kad mu se spava al on se svejedno želi maziti s vama jer ste mu sve... KAKO TO NEMOŽETE RAZUMITI??????? sad pse navodim samo za primjer... al svaka životinja je na svoj način posebna i SVAKA ZASLUŽUJE PAŽNJU I LJUBAV ... nikad mi neće biti jasni oni koji samo odbace svog ljubimca koji im je nekad predstavljao nešto a onda je odjednom ništa...

da- ljubimci su obaveza!!! al da je barem svaka obaveza tako ... tako savršena.. svi vi što prelako odustanete od te obaveze... jednu stvar ću vam reći- NEMATE POJMA ŠTO SVE PROPUŠTATE!!!!!!
ja mog psa toliko poznam da svaki put po izrazu njegovog lica znam što želi.. i NIKAD NIKAD NIKAD
ga nebi mogla samo tako napustit...

e sad sam opet dosadna, al dajte pogledajte ŠTO ZNAČI DAT SVU LJUBAV ONOME KO U VAMA VIDI SVE - prija kaja ljudi svaka vam čast!!!!!

razmislite malo prije nego što nešto učinite...
- 01:27 - Komentari (17) - Isprintaj - #

chup'ca :p

i ja bi htjela mamu i tatu!!! UDOMITE ME!!!

chup'ca je malenog rasta i pravo je malo razigrano stvore...i ona bi htjela imati novi dom jer je također i ona do sada bila kod naše šefice na oporavku pa ju sada plaše svi oni psi tamo...



- 01:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

a2

ovo je psić koji je nastradao na auto putu... lupio ga je auto blizu izlaza na auto put tu kod zadra... sreća pa mu se smilovao čovjek koji radi tamo na naplatnim kućicama pa ga je tih par dana što je radio nahranio i na kraju doveo k nama da ga vodimo veterinaru...
ovaj psić je bio kod naše šefice doma na oporavku jer je morao ležati dok mu noga ne zacjeli... sada je jadna cijeli preplašen jer je tek došao u azil i zbunjuju ga svi oni psi...

UDOMITE GA!!!!!!!!! iako je plašljiv prava je maza kad shvati da mu nećete nauditi.. i jako je prisan sa ljudima koji su oko njega.. al s obzirom na to što je prošao morate imati razumjevanja da bi možda malo više trebalo da se privikne na novu okolinu...



- 01:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

još jedno HVALA...

ovom prilikom svi mi iz azila bi se željeli zahvaliti pet shopu "PET CLUB" iz zadra na velikodušnoj donaciji hrane za naše najmanje i za naše velike psiće.... "pet club" je donirao više od 25 vreća hrane našem azilu... a to je ono u biti što nam najviše i treba.. HVALA u ime svih volontera i naših malih četveronožnih prijatelja... :p


- 01:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

10.04.2007., utorak

maleni od paška br. 2

ovo nisu od rite maleni.. ovo su od druge mame..
:p mali vražići.. al preslatki su.. a paško paško... pozdravi se sa jajcima... :p



- 18:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #

08.04.2007., nedjelja

mi smo mali paškići :p

ima nas 10... 6 smo cure i 4 smo dečka... jedva čekamo da malo još porastemo da možemo se maziti sa onima koji nas udome... i mama i tata su nam malo većeg rasta (nešto kao labrador visina..) i nadamo se da će nas udomiti netko sa dvorištem i kućicom za nas jer NEŽELIMO BITI VEZANI... al sve to kad još malo porastemo..


- 16:45 - Komentari (5) - Isprintaj - #

još videa..

ovo je vrime od fijake.. ili ti u prijevodu "neda nam se nešta nego spavati.." lol




a ovo su ritine bebe.. vec smo veeeeiiiikiiiii i viiidimoooo i šeeeetaaamooo.. uf oni šetaju.. ajme ajme..


- 16:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

06.04.2007., petak

tema "fox terier"

ovako...
za našu prijateljicu iz plodina...
meni je stvarno žao što si me krivo razumila što se tiče posta o stupid izjavama...
znan da si ti bila dan prije ili možda čak na taj dan u azilu... i da je ispalo glupo, al stvarno to mi je ful prošlo priko glave....
ja san tebe skužila da si rekla da imaš terijera i da zbog toga nemožeš uzeti rikia.. al nisam skužila kojeg terijera imaš... tako stvarno sorry zbog glupe slučajnosti...

žena koja je došla ostavit tog fox-a bila je prije par mjeseci, i da znam kako se zove drage volje bi to objavila svima.. kad je došla prvo se bojala prići zbog pasa koji su pušteni, a zatim kad sam ja došla pokazala mi je psa koji se u autu igrao sa njenom kćeri i rekla da nezna što će s njim jer je već stari... jadan pas uopće nije zna o čem se radi pa se još onako veselo igrao sa malom i trčkarao po autu..
ja bi jako volila znati što je s njim jer mi stvarno onda nismo imali di snjim... parvo je bio u điru i nismo htjeli da se razboli..a sad ko zna što je s njim.. :(

uglavnom, sorry zbog glupe slučajnosti..

- 14:26 - Komentari (6) - Isprintaj - #

04.04.2007., srijeda

naš web site...

marina leeeegeeendoooo!!
marina se potrudila svim silama da site što prije krene tako da... svaka čast.. tebi i tvom dragom mužu koji ti pomaže :P



croatia-animalshelter zadar


- 12:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

02.04.2007., ponedjeljak

weeee rea napokon umorna..

rea rea je psić koji se non stop želi maziti i igrati i skakati nekome po glavi, rukama, nogama.. kao da je njoj to bitno po čemu skače.. ovo je scena koju će te rijetko viditi.. rea se umorila!!! ona leži.... a čuda...


- 15:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

..mali pocket ili ti đepić :p

on se zove đepić zato što nam ga je jedan čovjeg donio na motoru u džepu od jakne.. eto koliko je maleni.. čim je došao dali smo mu jesti i piti.. toliko je navalio da se prejeo i previše napio da je cijelo popodne spavao... preslatki je.. biće ima mjesec ipo dana..



- 15:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

donacija hrane..

... naša poznanica marija i njeni prijatelji uspjeli su prikupit novaca za vreću od 15kg hrane za naše brižne mamice u azilu.. HVALA!! od svih nas... :p
- 15:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.04.2007., nedjelja

naj....stupid izjave

u azilu stvarno možete čuti svšta.. od svakog...
al stvarno svašta..

izjave kao npr. kad je naš bingo bio ćelav.. (btw.. bingo je sada ka ovčica.. vratila mu se sva dlaka.. weeeee!!!) nama su u posjetu došli naši plavci... jedan od njih je vidio jadnog binga bez dlake i komentar je bio "ovi sigurno nema buha!!" .... mislim da je sasvim nepotrebno reći da je marijana pala na pod od smijeha, a i mi svi skupa s njom kad nam je ispričala...

ili nešto kao... "nediljet' imal ode kučiča za kup'ti?" ... no comment...

ili ... "jel DRŽITE vi čistokrvne pse? ja bi jednog mopsa možda udomio.." .. ok... nismo farma pasa.. azil.. azil ljudi.. za napuštene životinje.. čistokrvni su izuzetci, 1 od 100..

ali svejedno ja ne razumijem kako netko može doći u azil (kad smo već kod čistokrvnih pasa i debilnih izjava) i reći "ja sam došla ostaviti svog psa. znate on je čistokrvni fox terijer. mi ga više nemožemo imat jer, znate on je već stari.. mi bi nekog mladog psa ponovno uzeli.." ???????????????????????????????????????????????????????? uf...

ipak su nam najdraže.. "brate brate, ja bi ono ka.. udomia pasa.. daj mi bilo kojeg.. odniću ga doma.. ajde brate kojeg god mi daš odniću ga doma.. maaajkeee mi iman kuću na 3 kata, veliko dvorište i još jednog psa.. brate ono daj mi pasa... kužiš, triba mi.." ... ljudi odite se liječit negdi drugdi...

"bog.. došao sam ostaviti psa..mješanac je.. znate ja ga više nemogu imati.. pusti problemi... privatni.. nemogu vam objasniti.. oćete ga primit? jako mi je žao, ja ga stvarno nemogu imati više.. e da vas pitam,jel ono vučijak?? muški??? jel mogu ja njega odvest doma?" i dalje no comment...

jel vam sada jasno kakvi nama ljudi dolaze u azil? ah...


- 02:40 - Komentari (18) - Isprintaj - #

looooooooooool

ajmo.. priznajte....

ko je bio kod plodina ???

loooooool




- 02:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (14)
Listopad 2007 (22)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (32)
Veljača 2007 (22)
Siječanj 2007 (26)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

e-mail adresa trenutna je :
zadar.animal.shelter@gmail.com


naš službeni my space web je azil zadar my space

>što su sve ljudi spremni učiniti za čovjekove najbolje prijatelje....

UDRUGA ZA ZAŠTITU ŽIVOTINJA ZADAR nalazi se na žmirićima preko puta jednog trgovinskog centra,točnije preko puta bivše diskoteke alcatraz..

ako trebate neke informacije zovite na 099/516-15-13




naši sponzori su:
vet. ambulanta puntamika
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

i pet shop willy

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


i naravno naši dragi vatrogasci koji nam dobrovoljno dovoze vodu!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

hvala vam!!




u azilu se trenutno nalazi oko 250 pasa koji su napušteni od strane svojih vlasnika. uvjeti im i nisu baš naj naj ali volonteri i svi ostali trude se da im pruže sve potrebno... udruga postoji već 2 ipo godine i to je prvi azil za životinje u zadru.

AZIL NE DOZVOLJAVA EUTANAZIJU PASA I NITI JEDAN PAS KOJI JE DOŠAO U AZIL NIJE USPAVAN NITI ĆE BITI!!! svi psi koji su došli,a nisu udomljeni još uvijek su kod nas.

udomiti psa nije mala stvar (općenito imati psa je obaveza) tako da svi koji bi htjeli udomiti psa iz azila moraju ispuniti barem neke uvjete jer se radi o psima kojima treba puno puno pažnje, ljubavi i razumjevanja zbog svega što su prošli.... nije dovoljno samo doć i reći ja bi tog i tog.. najavite se,dođite, pokažite da vam je stalo i sve će bit ok...

ovim putem hvala svim volonterima, veterinarima koji su izašli u susret i naravo veliko HVALA svima vama koji ste udomili psa iz azila...

p.s azil je pod stalnim nadzorom volontera.. to je mala napomena za sve vas koji mislite da možete doći i napraviti glupost... čisto eto malo upozorenje.. jer maya i marijana su jaaaaakoooo opasne kad se dovodi u pitanje sigurnost njihovih "beba"... :)

linkovi

....

svi vi koji želite pomoći volonterima u zadarskom azilu možete to napraviti na više načina.. dođite, volontirajte.. :) posla ima.. ono što je sad jako potrebno azilu su vodilice, ogrlice, deke za staviti u kućice, hrana za šetnce... a ukoliko im želite financijski pomoći..

broj računa je: : 2407000 -1100160698 otp banka



a ovako vam izgledaju naši boxevi... možda zato nam psi stalno uspiju pobjeć...



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

..............................

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

..................................


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

..........................

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


.............................


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

..............................

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

wanna dance? :)