Savršenstvo je MANA

srijeda, 24.09.2008.

škola i druge muke..

ej ljudovi sta ima???...
evo škola počela pa čak i ocjene..
izgleda da su profesori užurbaniji nego inače..
Evo ja prošli tjedan bila bolesna ali sad sam ock. osim što me boli sve
oko rebra i ključne kosti kad udahnem, kad se smijem, kišem,štucam...
skužili ste a?.....
inače u razredu sve po staro sa starim ljudima a ima i par novih a oni su ok.
sada mi samo malo fale izlasci i ljubavni život-nije da ga nemam nego zbog
bolest nisam mogla van u subotu pa tako ni dečkla pošteno vidit al' nadam
se najboljem...
Dragi me ček pitao ako bi s njim oi frendovima 3 dana u Poreč(mislim)
za Novu godinu....rekla sam mu da pričeka s tim koji mjesec..
evo zašto...kažeš starcima da nekamo želiš jako, jako ići, puno unaprijed
(npr.2-3 mjeseca) i onda što god napraviš krivo
(dobiješ 1, ne obavljaš kućanske poslove, razbiješ nešto...)
oni ti to zabrane i onda si unesrećen jako dugo....taktika je....
pitaš ih najviše mjesec dana unaprijed ako je jako bitno
(npr.ako treba rezervirat sobu za ljetovanje, ideš nekamo na par dana
bez nadzora starijih osoba i sl) i ond zadnjih 2 tjedna cirka budeš zlatna
dušica da ti nema tko što
zamjeriti i onda je ono...mama znaš kako sam te pred___ vremena pitala
da bi prekosutra išla _______ sa ________..mogu ić...
žs obzireom da si je stvarno pitala ne možre ti reći razmislit ću...
a i nema ti što zamjeriti pa u biti nema izbora...........
što mislite o savjetu???

Se vidimo i čujemo ljudovi...

P.S. moram pod hitno još nekomu dat ime bloga...
reklo bi se da znam tri osobe koje me podnose...buuu

uživajte u životu dok ga još imate

Kety

24.09.2008. u 16:03 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2011 (1)
Travanj 2010 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovde pišem svašta.
Ako te ne zanima - ne čitaj

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O meni

Ime: Azalea

Volim: puno toga, metal, punk,
cajke i sve vrste muzike, crno
TV, komp, nutellu, sve slatko
(uključujuć (neke)ljude)

Ne volim: Cocktailse, sve rozo
uobražena gradska derišta...