Ayumi

03.07.2006., ponedjeljak

Ayumi je gotova.Sad je Alex.Evo linka:

alex

ayumi neće više biti...bye!wave
- 22:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.07.2006., nedjelja

Here I am again...

Vratih se sa Šolte pa ću sad riješit stvari s Nami...Kat se promijenila u Morganu,ali će Kat u mojoj priči ostati,iako ću ubaciti i Morganu.Morgana,ti mi ostavi nekakv nick za Morganu,da ja ne moram stalno pisati Morgana...dugačko je...nisam sigurna oću pisat preko praznika,još ću razmisliti...


Probudila sam se u Sobi potrebe.Otišla sam do Dumbyjevog ureda da saznam od Dippeta ima li kakvih novosti.Dippet je mirno drijemao,ali se prenuo čim sam ja ušla.

Ja:I?

Potišteno je odmahnuo glavom.

Dippet:Žao mi je,Ayumi.Nestao je s lica zemlje.Vjerokjatno je negdje pod zemljom i slatko se smije...

Pod zemljom,prošlo mi je glavom.Istrčala sma iz kabineta i tražila Kat i Harryja svuda.Napokon sam ih našla.

Kat:Kaj ti je?!Kaj se zbiva?!Jesmo napšli Voldyja?
Ja:Kanalizacija.
Kat:Hoćeš li reći da smrdim?
Ja:Ne.Voldy skriva Nami u kanalizaciji.Nađi sve žive do kojih možeš doći,skupi ih i nađemo se pred Vrištavom daščarom:Harry,idi po Griffindore,ja idem po Rawenclave,a ti Kat odi po Roary.GO!

***

Za cirka 15 minuta su se pred Vrištavom daščarom nacrtali:Ron,Hermiona,Fred,George,Lee,Ginny,Serena,Rowena,Herriet,Zara,Luna L.,Luna S.,Isabell,Katie,Angelina,Alicia,Roray,neka cura iz Slytherina kojoj nisam znala ime i na moju žalost Cho.Ja nju jednostavno ne volim,ali svaki štapić je sada igrao ulogu.Dakle,nas 21.

Kat:Ayu,jel ti morti možeš osjetiti gdi je Nami?
Ja:Možda.

Pokušala sam,i fakat sam osjećala gdje je ona.

Ja:HEJ!Pa ona je točno ispod nas!
Kat:Ja ću bombardirati,Morgana,ti lovi krhotine zemlje.

Dakle,dotična bezimena cura se zvala Morgana.

Kat:BOMBARDA!

Stotinu komadića zemlje je odletjelo u zrak...

Morgana:WINGARDIUM LEVIOSA!

...i mirno sletjelo 50 metara dalje.Spustila sam se dolje.Bellatrix Lestrange trčala je hodnikom noseći Nami.Poletjela sam za njom.

Ja:STANI,TI PRLJAVA,KURVINSKA PROTUHO!!!

Ispalila je na mene mlaz crvene svijetlosti,koju sam bez problema izbjegla.Ubrzala sam.On sama me odvela Voldemortu.Za mnom je dotrčalo i moje društvance,ali prekasno.Voldemort je već stajao pred nama s Nami u rukama,i prijeteći u nju uperio štapić.

Voldy:Ni koraka dalje,inače će moja kćer poginuti.
Ja:Nami nije tvoja,nego Harryjeva!!!
Voldy:Nami je moja i ja ću do nje napraviti svoju naslijednicu!
Kat:Nami je Harryjeva i ja to mogu dokazati!

Odbacila je štapić da Voldy ne bi učinio nešto Nami,prišla mu i pokazala mu nalaze sa DNK-a analize.On se zabuljio u nalaze.

Voldy:Oh,super.To mi je razlog više da ju ubijem!

Ali Morgana ga je pretekla,nabila ga koljenom u dupe,oborila ga nogom jednim krasnim karate stilom i uhvatila Nami,tako da je prestala plakati(pa zar se vi ne bi derali da vas drži neka tam svinja?!) i pružila ju meni.Zatim je izvadila štapić iz džepa.U međuvremenu su nas okružile smrtnoše.Ja sam pružila Nami Harryju i prošapala:Ne ispuštaj ju.Zatim sam prišla Morgani,a sa mnom i Kat.Izvadile smo štapiće kao pištolje.

Ja:Who's next?!

Oslonile smo se leđa o leđa jedna na drugu i druga na treću i tako se polako vrtjele u krug,onak kak viđate u filmovima o divljem zapadu.Zatim smo povikale u jedan glas,sve tri:

DU SUNDAVAR FRIOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sve smrtonoše su gadno oslebjele.Nas tri smo brže-bolje otrčale prema rupi.Harry je već bio tamo.Ja sam poletjela i izvukla Morganu i Kat van za ruke.Potom sam desnu pružila Morgani.

Ja:Ja sam Ayumi.
Morgana:Ja sam Morgana,drago mi je.
Ja:U kojem si domu?
Morgana:U Slytherinu.
Ja:I nabila si Voldyja?
Morgana:Klobuk se napio.

Prasnule smo u smijeh.Harry mi je pružio Nami.

Kat:Pa,ljudi,školska je završila i mi smo još jednom pred izazvom.Dosta vas mora primit reziltate svojih ČAS-ova,ja i MOrgana moramo ponavljat za OČI,Fred,George,Lee,Alicia i Angelina odlaze...ovo je fakat bila burna,uzbudljiva i zanimljiva godina.Jedino što je bilo zanimljivije su bili satovi povijesti magije(svi smo se nasmijali).Ja vam ljudi idem s Ayu,a vi se raštrkajte,pišite koji put,pošaljite razglednicu ako odete izvan države i-vidimo se dogodine.

Tim je riječima Kat naznačila da j vrijeme za rastanak.Ja sam izgrlila i izljubila sve one koji su mi bili dragi i pogledala Kat.

Kat:Ayu,tebi i meni je ostao još jedan problem.
Ja:Morgana?
Kat:Dobro,dva problema.
Ja:Morgana može s nama.Ček da neš pokušam.

Poslala sam Morgani misaonu poruku da pođe s nama.

Kat:Nama ostaje Mamoru.Neće ti vjerovati da se ti i Harry niste seksali.
Ja:Imaš pravo.
Kat:Oćeš da ja...
Ja:Aha.

Aparatirala je nas tri tam.Ja sam zaspala u Akirinoj sobi na podu,s tim da sam Nami stavila s Akirom u krevetić.Zijev!

........................TO BE CONTINUED................................
- 22:13 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.