Ayumi

22.06.2006., četvrtak

Just anohter day passing by...+ citati iz Winnetoua 3 i jedan iz Winnetoua 2

Probudila sam se.Bilo je lijepo i sunčano jutro,kao stvoreno za izaći malo van na zrak.Nami je još spavala.Sjetila sam se da ništa od cijele priče nisam rekla Mamoruu.On uopće nije bio povezan(u smislu da nema pojma kaj se događa) s čarobnjačkim svijetom i ja nisam imala pojma kak da mu kažem:"Čuj,postala sam mama" bez da on to krivo shvati.Jednom sam mu morala reć i dovest Nami doma.Postojala je i opcija dat Nami Voldemortu i time ju pretvoriti u kraljicu zla i nikad ju više vidjeti...dakle NE!!!Mogla sam mu napisati pismo,ali sam znala da bi se osjećao povrijeđenim što nisam s njim razgovarala osobno.Ipak mi je bio neka vrsta roditelja i ja bih se,naravno,prvo obratila njima da su živi.Znam da će mi Mamoru bit totalna podrška,kao što bi bili i oni.U ovakvim trenutcima ti zbilja fali netko tko je to sve skupa već prošao.Na vratima se začulo kucanje.U sobu je upala Kat i prenula me iz misli.

Kat:Heeej!-i doista mi je bilo drago čuti njen glas u kojem se točno osjetilo da je happy što me vidi.
Ja:Hej.
Kat:Kak si?
Ja:Osim što se brinem za budućnost čovječanstva,OK sam.
Kat:Budućnost čovječanstva?Misliš na Voldemorta?
Ja:Yep.
Kat:Ma pusti tog mamlaza...
Ja:Ne mogu ga pustiti,dok on mene ne pusti,što će malo potrajati.
Kat.Ma,neće...ja ću mu zavrnuti vratom!
Ja:Smiri se,Kat,nije ti on kokoš koju možeš sam tak zaklati...
Kat:Ne kanim ga zaklati...kanim konstruirati(hmm...pa recimo da je to najbolja riječ) kletvu tolko moćnu da će pobiti svo zlo na ovom svijetu...
Ja:Al onda život neće biti zanimljiv...
Kat:No,dobro,ubit ću samo Voldyja.

U sobu je ušao Harry.

Harry:Mogu ti ja pomoći?
Kat:Ne može!!!Ja sama!!!
Ja:Peace,Kat...tak svejedno ko će ga ubiti...uostalom,morat ćemo skupa,jer je prejak....
Kat:Prejak...ma ja ću ga sravniti sa zemljom...
Ja(Harryju):Drago mi je što si došao.

No,na nesreću je upala i vidarica.(ona će bit V)

V:Ajmo,posjeti su gotovi.
Harry:Tek sam stigao.
V:Šta me briga.Ayu se ne smije naprezati...
Ja:Kad mogu doma?
V:Uz malo sreće sutra...ako ti ne pozlije ili neš...idem ja i hoću vas dvoje za minutu vani...

Izašla je.

Ja:Uf,kako mi ta žena pili živce.
Kat:Eh,ovaj tvoj uf me sjetio na nešto što imam za tebe...

Otišla je do svoje torbe i izvadila knjigu.Pružila mi ju je.

Ja:šta je to?
Kat:Okreni ju na pravu stranu.

I okrenula sam.Na naslovnici je bio nacrtan Indijanac.Na vrhu knjige je pisalo Karl May,a ispod toga...

Ja:Winnetou!
Harry:Kaj je to?
Ja:Nije to stvar,to je osoba.Indijanac.
Harry:Indijanac?I kaj je u njemu tak posebno?
Ja:Ah,pročitaj prvi dio,ovo je treći...gdje si ga našla?
Kat:U jednom antikvarijatu...
Ja:E,thanks,al ono,fakat thanks!
Kat:Nema na čemu.Čuj,Harry,mi moramo ić.Ostavljamo te samu s Winnetouom...bye.
Harry:Pa...vidimo se...
Ja:Pa-pa ljudovi.

Izašli su,a ja sam opet ostala sama i posvetila se Winnetouu...

P.S.Winnetou zbilja postoji...sad sam ja na trećoj knjizi i nabasala sam na genijlani citat....ukratko,dva westmena(Sans-ear iliti Sam i Old Shatterhand iliti Charley,ili Šarli,kak ga zove Winnetouu),Winnetouu,jedan bijelac(neki Marshalll,to mu je ime) i njegov sluga Crnac(Bob) su se našli u preriji gladni i tam su ubili nekakvog bivola.E,sad,bivol pripada vlansiku rancha koji dođe do njih i pita:

-Tko ste vi?

Sam(Sans-ear)odgovori u naše ime:

-Mi smo Mormoni(vrsta reda,nešto tipa Isusovci) iz velikog grada kraj Slang jezera(Salt Lake City,da se razumije,Sam vara ranchera...) i dolazimo u Kalifroniju kao misionari.
-Nećete učiniti dobar posao.Tko je ovaj Indijanac?
-To nije Indijanac nego Eskim iz Nove Holandije.Izlagat ćemo ga za novac ako nam poslovi loše krenu(u smislu da će ljudima naplaćivat da vide dotičnog "Eskima").
-A Crnac?
-To također nije Crnac nego lawyer(odvjetnik)iz Kamčatke.Putuje u San Francisco na neki proces.

***

Sad se priča nastavlja tako da ih ovaj odovodi na ranch(kao zarobljenike) i sudi im da su ubili jednu bivolicu i tri vaquera(to su nekakvi tipovi koji čuvaju stoku na ranchevima i farmama)i dovodi ih nekakvoj senjori.Sad je nebitno suđenje nego razgovor između ranchera i senojre(naši likovi šute):

...

-Zarobljenici,senjora Eulalia.
-Zarobljenici?Zašto ste ih zarobili,don Fernando de Venango de Molinares?
-Ubili su jednu bivolicu i tri vaquera,moja draga senjora Eulalia.

Zaista je bilo zanimljivo kako je,bez ikakvog razloga,umnožio naša nedjela.

-Jednu kravu i tri vaquera!-vikne ona pljesnuvši čađavim rukama,tako da su naši konji uplašeno podgili uši.-To je strašno,grozno,užasno!Da li ste ih uhvatili na djelu don Fernando?
-Ne samo na jednom,nego na svim djelima,senjora eulalia.Ne samo da su ih ubili,nego su ih ispekli i pojeli.

Dona je razrogačila oči.

-Ispekli i pojeli?Kravu ili tri vaquerosa,don Fernando?
-Naprije kravu.
-Najprije?A zatim,don Fernando?
-Zatim?zatim ništa jer smo ih omeli,uhapsili i doveli ovamo,senjora.
-Uhapsili i dovukli ovamo?O,čitav svijet zna da ste vi hrabar vitez(je,ziher,ovi se nisu čak ni opirali tome da ih dovedu) don Fernando.tko su ti ljudi?
-Ova tri bijelca su misionari iz mormonskog grada,koji idu u San Francisco da bi obratili Kaliforniju.
-Upomoć,upomoć!Misionari koji kradu krave u ubijaju i jedu vaquerose!

***
Ovo je iz Winnetoua dva.Old Shatterhand je otišao u izvidnicu(cijela priča mi se ne da sad prepričavat,pročitajte)i kaže Winnetouu:

-Ako se moj bijeli brat nađe u opasnosti,neka se glasa kao prerijska kokoš.Ja ću mu doći pomoći.

***
Dalje je nebitno,posudite si knjigu,bitno je samo da je ispalo da su oni pojeli vaquerose i trebali glasati kao prerijske kokoši...bye,bye!

Kratka poruka:Pročitajte Winnetoua 1,2,3,a ako vam se svidi,možete i ove knjige,tu isto ima Winnetoua(možda):
1.Benito Juarez
2.Blago u srebrnom jezeru
3.Crni mustang:Jednooki Joe Burkers
4.Divljim Kurdistanom
5.Dvorac Rodirganda
6.Gusarski kapetan
7.Iz Bagdada u Stambul
8.Jastrebov kljun
9.Kapetan Kaiman
10.Karavana robova
11.Kod ruševina Babilona
12.Kroz pustinju
13.Kroz ztemlju Arbanasa
14.Kuang-Lu ili Razbojnici na Žutoj rijeci
15.Lav krvne osvete
16.Među orlovima
17.Na Rio de la Plati
18.Old Surehand
19.Oporuka Inka
20.Piramida boga Sunca
21.Sablast Llana Estacada
22.Sablast šipražja
23.Sin lovca na medvjede
24.Tigrov most
25.U balkanskim gudurama
26.U carstvu srebrnog lava
27.U Kordiljerima
28.Umirući car
29.Winnetouovi nasljednici(tu teško da ima Winnetoua,ali nema veze)
30.Žezlo i čekić
31.Žut
32.Žuti harambaša


wave
- 09:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.