Ayumi

21.06.2006., srijeda

SVE,SVAŠTA I NIŠTA

Cijelu noć nisam mogla spavati.Samo nekih prvih pet minuta i to je to...Zašto?Boljelo me...i to UŽASNO!!!Pokušavala sam otkriti uzrok boli i samo mi je jedna stvar padala na pamet.No to sam potisnula duboko u sebe i čekala jutro.

***

Nečija sjena se nadvila nad mene.

Kat:Ayu,jesi ok?

Otvorila sam oči.Oko mene su se okupile sve curke iz spavaonice.

Kat:Ayu,jesi ok?-ponovila je pitanje.

Odmahnula sam glavom.

Kat:Što ti je?

Slegnula sam ramenima.No Kat me čudno pogledala kao da zna što mi je.Odvela me u Hogsmead,odakle smo se aparatirale u Sv.Mungo.

***

Nadam se da su cjenjeni čitatelji shvatili koji se vrag sa mnom događa,a ako nisu shvatiti će ubrzo,samo se meni ne da objašnjavati.

***

Dakle,ležala sam na krevetu i u rukama držala malu djevojčicu:

Image Hosted by ImageShack.us

***

Pretpostavljam da ste sad skužili.

***

Kat je sjedila na rubu kreveta.

Kat:Kako ćeš ju nazvati?
Ja:Nami.
Kat:Što to znači?
Ja:Zašto bi moralo nešto značiti?
Kat:Pa,recimo,tvoje ime znači lijepi šetač...taj izraz me na neki način podsjeća na mjesec...
Ja.Ne znam...Englezi su moje ime preveli step or walk...što će reći koračaj ili hodaj...ili walk your own way...dakle,hodaj na svoj način...to mi se više sviđa nego beautiful walker...
Kat:Nema veze,što znači ime Nami?
Ja:Val.
Kat:Samo val?
Ja:Da,samo val.

U sobu je upao Voldemort(ako želite znati više o njegovim mukama pročitajte Katarinin novi post,link sa strane).

Ja:Što ti hoćeš?!
Voldy:Došao sam po svojeg sina...
Ja:Morat ćeš ga potražiti negdje drugdje,ovdje nije...
Voldy:Kako to misliš?
Ja:Obavijestit ću te da ti ja nisam ordila sina,već kćer,tako da ćeš sina morati naći u nekoj drugoj sobi.
Voldy:Kćer?To je neprihvatljivo.Mora biti dječak,muškarci su opasniji i žešći...
Ja:Ser,ser,ser,ser,ser....samo ti seri...ja se kladim da bih te ja mogla prebiti...
Voldy:U svojim snovima...ah,dobro,nema veze što nije dječak...napravit ću od nje dječaka...vamo s njom!

Pružio je ruke prema Nami,ali je Kat stala ispred mene i nje.

Kat:Samo preko mene mrtve!
Voldy:Bit će mi zadovoljstvo ubiti te!Oćeš polako ili da jednostavno odmah...?
Kat:Tko se zadnji smije najslađe se smije!Vidjet ćemo tko će koga ubiti!
Voldy:Dakle,odmah.

Stali su jedan nasuprot drugome i odbrojili korake i već kak se postupa u čarobnjačkim dvobojima,bla bla bla...

Voldy:AVADA KEDAVRA!!!
Kat:DU SUNDAVAR FRIOR!

I tako je naš Voldy oslabio(i to gadno).Bellatrix ga je skupila na metli i odvukla kroz prozor.On se piskutavim glasom derao da nismo vidjele zadnje od njega.

Ja:Jesi dobro?
Kat:Ja da,a vas dvije?
Ja:Mi smo OK.Nami je zaspala.

Kat i ja smo se osmijehnule.Uskoro je upala vidarica i rekla Kat da se mora izgubiti.Meni je bilo jako žao što Kat mora ići,ali je rekla da će se vratiti sutra i dovesti nešto društva(npr. Harryja).Mahnula mi je na izlasku.

Ja sam zagrlila Nami i tak zaspala.zijev

.......................................TO BE CONTINUED..............................................


P.S.Otvorila sam bezjački blog s Kat.Link nazočan

Pa-pa wavewave
- 15:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.