By: ..×..Lucija..))|
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Posjetilo vas me:

html tracking
Special Offers

od 30.03.2008.


Ako me netko treba može mi poslati mail na; biologicarka@hotmail.com.
To mi je ujedino i MSN, ali molim da me obavijestite ako će te me ubaciti.
Ako mi šaljete mail molim da se na kraju potpišete imenom s bloga ili da ostavite adresu bloga.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ayumi Robyn Issa Hamasaki
Metamorfagus je. Ima starijeg brata Aarona, mlađeg Joshuu i mlađu sestru Kaiu. Na petoj je godini u Gryffindoru. Rođena je 27.05.1993. Jedina je izgledom na mamu, tj. izgleda kao japanka. Zajedno s bračom i sestrom ima sovu Taru. Zna čitati s usana.

likovi

Moja obitelj:Image Hosted by ImageShack.us
Aaron Hamasaki
Rođen je06.05.1991. Na sedmoj je godini u Gryffindoru. Ayumi nema povjerenja u njega zato što je vrlo prevrtljiv, kao i s curama s kojima je, a koje su nažalost vrlo zainteresirane za njega.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Joshua Hamasaki
Rođen je 30.05.1995. Na trečoj je godini u Gryffindoru. Nosi naočale i pametan je. Mnogi misle da je štreber, ali to nije istina.

Image Hosted by ImageShack.us
Kaia Hamasaki
Rođena je 12.05.1997. Na prvoj je godini u Gryffindoru. Za razliku od Joshue ona je skroz otkačena.

Cure s kojima djelim spavaonicu:
Image Hosted by ImageShack.us
Gia Snape
Pametna,inteligentna,jako romantična i druželjubiva Snapeova nećakinja.
Voli metloboj,ali samo gledati ,te vrijeme provoditi u knižnici.Nema roditelja ,a od ujaka je naslijedila drskost.Ima sovu Jane i narukvicu od bijelog zlata koju je naslijedila od mame. U Gryffindoru je na petoj godini.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Izzie Peyton Parker
Ima sestru blizanku Amy i ljubimicu dogu Peyton. Roditelji su joj umrli kad je imala 6 godina. Odgajala ih je prateta August. Inače je romantičarka... ali je i podla... iz svega izvuče neku svoju korist. U Gryffindoru je na petoj godini.

Image Hosted by ImageShack.us
Sihaja Ridlle
Voldemortova kćer, ali jako dobra i pamena, ima brata blizanca Legolasa, empat je i osjeća budućnost, parsel ust kao i njen brat, Gryffindorka na petoj godini, romaničarka i jako moćna čarobnica, živi s ujakom i ujnom u velikom dvorcu koji su ona i njen brat naslijedili od majke koja je umrla pri porodu.

Ostali likovi:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Starz Skrable
Vječno ironičan i kompliciran.
5.godina u Slytherinu.
Smatra da ne spada u Slytherin, ali s vremena na vrijeme u njemu se probudi onaj čistokrvni Slyth.
Bratić Draca Malfoya. Njegova majka Hillary je polusestra njegovog oca i upravo zbog toga Lucius smatra da mu njegova majka želi preoteti nasljedstvo.
Ima kućnog ljubimca ježa.
Bauk mu je Voldemort, a patronus morski pas.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
David Reed

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Oliver James

Image Hosted by ImageShack.us
Chanell Grey
Nadimak? Ima, Nell! Na 4. sam godini u Hogwartsu, što bi značilo da joj je 14 godina. Nema sestara ni braće. Kćer sam poznate spisateljice i aurora Joanne Grey te Jamesa Greya koji je također auror. Ona je jedna optimistična i ugodna osoba. Najdraža joj je boja crna i često je u crnom, no to ne znači da je pesimist ili negativac. Društvena je osoba i ima jako puno prijatelja i ne zna što bih bez njih.

LINKOVI

Ewo, owo su blogovi koje čitam:

Lucinda Lorrin Tacker Lockhart
Lukrecija Lacrimosa Hainsworth Tod (Luffy)
Aqua Axia Riddle
Leah Slytherin
Adis Lacuna Amaranth
Sihaja Freya Riddle
Emily "Emdee" Davis
Gia Scarlett Aurora Snape
Izzie Peyton Parker
Emmanuelle Amanda Alice Cornelia Gothique
Starz Skrable







Poslušajte, molim vas...

Ovo mi se dogodilo prvi puta:

Ostavila sam komentar na blogu http://meganandjessica.blog.hr/

Iskren kao i uvijek. Je li se itko od vas koji me čitate i koje ja čitam naljutio na mene jer sam ostavila iskren komentar?
No da, u komentaru sam se složila sa Gelly (nažalost komentar je izbrisan pa ga ne mogu objaviti) koja je napisala kako je čudno što netko tko nikada nije čitao hpff priču niti je čitao Harry Pottera ide posati hpff priču. Usto je napisala nešto na engleskom što nije bilo točno napisano i na to smo je upozorile, a ona je meni ostavila ovaj komentar:

Megan and Jessica
sorry, al ti ovo moram reći....
slušaj ti mene...ti mi nisi nitko i ništa da mi pišeš onakve stvari u komentarima.
Imam pravo na sve, a ti nemaš pravo vrijeđati mene, a kamoli moj blog!!! Tvoj blog je jednostavno...jadan, bezveze, odvratan,glup,retardiran...ima još mnogo toga za dodati...
pišeš tako retardirane postove, o cigaretama da je to nešto najgore u životu...fuj gadiš mi se...svi drugi imaju pravo...kako se usuđuješ !!!!


Na to sam joj ja odgovorila:

Ayumi Robyn Issa Hamasaki
Gle, ono je bio iskren komentar, a ti se s time ne možeš nositi...
Bezveze si me izvrijeđala...
Svi su rekli da im se cigarete ne sviđaju i da je pušenje bezveze, ali jesam li ih popljuvala?
Ne, rekli su svoje... A ja njihovo mišljenje poštujem...
Ti ne znaš zašto sam ja stavila Ayumi da puši...
Ne znaš što ja imam isplanirano za budučnost Ayumi...
Ja sam ti dala savijet i nisam tre mislila izvrijeđati...
Svi mole da im se ostavljaju iskreni komentari i to mi je postalo normalno...
Ako mi se nešto ne sviđa kod nekoga to kažem i onta on/ona to uzme u obzir i razmisli o mojim riječima ili o onome što je netko drugi napisao...
Večina ljudi koje ja čitam čitaju i mene i meni je drago kad mi kažu da sam u postu imala pravopisnih grešaka ili da im se gadi što Ayumi puši jer onda vidim da im je stalo do toga da me čitaju i da žele da se poboljšam...
Ja sada želim znati; što ti misliš o mom komentaru???


Mene zanima što mislite o tome...
Molim puno ISKRENIH komentara...


|nedjelja, 29.06.2008. , 23:56|

| Komentari (13) | Da/Ne| Print| ^






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.