linkici

Helana bf s Ary

Franka jako dobra frendica :D

Bruna jako jako dobra frendica :D

Ary bf s Helenom xD

Mery

Lara kul osoba

Lipert :D

Ana bivsa BF frendica

Ana maria+ Kiki :D

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (17)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-Da/Ne

by Seke rasturaju =)

m0J bLOgiĆCh

sutra stavim linkice od nekih blogova :D


OVO JE MOJ OPIS I NES O MENI AL NE PREVISE

ime:a......
prezime:š...
god:12(nazalost)
hobi:radenje sranja
bf:franka,ary,ivana,kruno,IVANcerek,lucija!!!!!!zubo
moja abeceda:
A-ana i ana maria(BF),anarchy(mislim ne zelim da ona valda al.......)
B-baka(jedna od vaznijih osoba u mom zivotu)
C-CRNA(moja najdraza boja) cikla(xD)obozavam ju
C-cips(HEHE)
C-cukica(profa-mrzim ju)
D-drakula(jako vjerujem u vampire)i deda(isto jedna od vaznijih osoba
DŽ-dzaja(hahahahhaha)neam komentara
Đ-pojma neam
E-emo ljudici(hahahah ana)
F-filip moris(znate o cem govorim)
G-gitara(jebeno na muskarcu)
H-hitler(hahahah)
I-ivan moj bivsi(NIJE iz razreda)(IJU)
J-jebanje(ah jednog dana xD)
K-kuca(obozavam ih)
L-lizalice(neam komentara)i lucija(moja teta bez nje bi mi svijet bio koma!!)
LJ-(ljubicasta kull boja)
M-mama najvaznija osoba na mom svijetu i mjuza(bez nje svijet bi bio prazan)
N-novac(bez njega bi bila izgubljena
NJ-njofra(jeben sladoled)
O-otrov(haha ana pazi se;))i opis(meni jako vazna stvar)
P-pokemoni(obozavam ih)
R-ribnjak(ah uspomene)
S-slikanje(obozavam slikat na zidove a i slikat se)
Š-šaka(šakom u zubezubo)
T-tonka(najvaznije osoba u mom zivotu(mogu joj sve rec ona je moj idol!!!!!!!!)i tata-isto najvaznije osoba u mom zivotu,taja-janjevka nemoj se njoj bahatit!!!!!
U-urban moj tetak(obozavam ga)
V-vito(moj mali jebeno zgodni buraz)mrzim ga -.-
Z-zvono(mrzim ih)pogotovo ujutro kad je skola
Ž-i na kraju zivot zivi ko da ti je svaki dan zadnji
(nadam se da ce vam se blog svidat)
i moj msn ak ga zelis antica666@hotmail.com





ovo su slike od mojih BF!!!!!!
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com


evo nekih slika od cura
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
kiss curecerek



evo nekih slika

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com














Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

anin blog;D

četvrtak, 07.02.2008.

dns

dns smo ana i ja opet bile na rolanju i dns je isperd skole bilo bas ljepo ah jbg i mi ovaj put nismo imale nis s timsmokinitd briem da sam prehladenatuzana sutra je petakcryneda mi se vise pisat stavit cu neke slike al kasnije wave
mah
kiss



| Komentiraj (9) | Troši boju | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.