petak, 23.05.2008.

neue post!!!

prošlo je jebeeeno puuuuno vremena od zadnjeg posta, pa reko mogla bi novi napisat... od zdnjeg se posta puuno toga dogodilo.. ne da mi se sve pisat... al dobro... u biti... trebala sam se danas nač s bivšim... dogovorimo se mi da se najdemo u 2 na trgu, i zovem ja njega u 1 da mu velim da ću kasnit, a on mene pita onak nekak zbunjeno Kakav dogovor? kaj smo se mi danas trebali nač? ja onak gledam wtf!!!????!!?? nakon 5 minuta smo skužili da me nije on zvao van nego njegov twinn buraz.... da se ubiš... al dobro, ništa od toga... danas se idem nać s jednim crazzy likom, koji je prije išo s menom u razred, trebalo nam je dobrih 15 minuta da se dogovorimo... lol... lik je china man... al ok je... i tak...
sutra se ide cugat.... jeeeej!!!!!!! spojila sam frenda i frendicu, mislim oni su se sami spojili, ja sam ih samo potaknula na to... lol... opet ja glumim kupida... dobila sam neke japanske muzike od jednog lika... baš mi je zakon ta zika... i tak... neznam kaj da više napišem... ajde idem ja polako...
ki$$@&hughich!!!

pozzZzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!
zujomahwavemahwavemahwavemahwavemahwaveburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangmahwavemahwavemahwavemahwavemahwave


13:55 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.