utorak, 18.03.2008.

Novi blog...

ovo je moj novi blog, opet sam zaboravila lozinku tak da...
tu sa strane vam je moj prijašnji blog pa si možete pogledat kaj sam prije pisala...
za 10 dana mi je rođendan... jedva čekam... nacugat ćemo se ko stoke....
htjela sam slavit na ribnjaku al neću radi onog sranja kaj se u subotu dogodilo,,,
jebemti nemrem vjerovat...
čuku prije nego kaj se to dogodilo sam otišla doma... a jbg sad...
neću o tim temama... za rođendan ću dobit nekaj para pa ću si kupit kožnjak....
jedva čekam.... već nisam dugo bila na netu,
al sam sad dobila dozvolu profesora da mogu na net...
jedva sam čekala da napišem post a onda sam jadna zaboravila lozinku...
tak da... ajde...
pozZz ekipi s Fisha, ivoni, magdaleni. megicy, valki, cijelom PREČKOM i
svima ostalima...

burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
finofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofino
sretansretansretansretansretansretansretansretan
zubozubozubozubozubozubo


16:06 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.