možda jednog dana nađeš bolju, ali ni jedna te neće ljubiti dobro kao ja

atmosfera možda nije bila savršena. ali osječao se onaj slatkast miris u zraku.,. uzbuđenje je raslo. samo jedan trenutak nas dijeli od nečeg prekrasnog, od nečeg neopisivog. od osjećaja zbog kojeg se ljudi mjenjaju. zbog kojeg ratuju. zbog savršenosti tog trenutka. gledamo se duboko u oči, dodirujemo se rukama,usne se približavaju. polagano,ali samouvjereno. srce udara snažnije nego ikada. sada zažmiri. zaklopi svoje oči. zatvori svoje osjetilo vida tako da možeš uživati drugim osjetilima.,. u drugoj čaroliji. dodirujem njegove usne. radnja je obostrana. nikuda se ne žurimo.osjećamo privlačnost. ne bježimo od dodira. kada osjetimo da je gotovo, odmaknemo se. polagano. a onda se nasmiješimo.gledajući jedno drugome u oči. u tom pogledu možeš pročitati koliko mu se svidjelo. žudi li za tobom. preplavio te osjećaj sigurnosti.,.poljubci mjenjaju ljude.,čine ovaj svijet boljim. oni su kao začin koji začinjuje svaki život.,.poljubac je izljev nježnost. svatko može biti profesionalac. samo se treba truditi. i ne posustajati. biti uporan i dati sve od sebe. upotrijebiti sve svoje osjećaje. osjetiti harmoniju ljubavi. poljubac je nešto intimno.,.nešto što svaki put sve više i više istražujemo. moramo naučiti čitati između redova. pronaći ključ savršenih poljubaca. nauči ga darovati posebnim osobama. poljubcem pokazati da nam je stalo. nauči iz njih izroditi nadu u novo. u neistraženo. nemoj bježati od ljubavi. to je kao da bježiš od samoga sebe. pokušaj razumjeti. pokušaj barem shvatiti da je gubitak dio života. a sada ponovno zažmiri. daruj svoju ljubav nekome važnom. nekome posebnom. učini tu osobu sretnom. jer jednom iskrenom gestom možeš promjeniti svijet. samo se trebaš nastaviti truditi. i dijeliti svoju ljubav. u poljubcima treba uživati, i treba naučiti voljeti,. jer svakoj osobi je ljubav potrebna,.

koncentriraj se na važnije stvari. na njegove slabosti. pokušaj mu oduzeti dah,ali nemoj prenagliti. mogao bi se ugušiti. zagledaj se u njegove prekrasne oči. osjeti privlačnost. dodirni mu kosu. približi mu se. budi neodoljiva. neka poludi za tobom. približi usne. nemoj ga dodirnuti. izludi ga. sada ga poljubi.dodirni mu usne.približi mu se. šapni mu da ga voliš. zagrli ga.,.bilo vam je predivno.zar ne? .podijelila si svoje emocije sa njim. shvatila da ti se sviđa.da mu vjeruješ. da ste povezani. budi strpljiv.prati njezine dodire.predaj joj vodstvo. poljubi joj vrat.neka osjeti tvoj topli dah na njemu. približavaj se usnama.polagano.Izmami na njezinim usnama osmijeh. neka bude sretna. prođi joj prstima kroz kosu. stavi svoju ruku na njezino lice. miluj je. zapamti svaku crtu lica. zagledaj joj se u oči.ako vidiš onaj iskreni blještavi pogled onda je to ta.ona prava.ona koju već dugo čekaš.tada je možeš poljubiti.zatvori oči. stopi se s njom.,.Dugo ti je trebalo da se zaljubiš.da je započneš uistinu voljeti.da ti se i najveći nedostaci na njoj učine savršenim.doista prekrasan trenutak.

Došlo je vrijeme velikih promjena.Došlo je vrijeme kada ću stati.Zaustaviti se na trenutak.Osvrnuti se.Pogledom proanalizirati sve protekle događaje.Shvatiti mnoge velike stvari.Odbaciti svoju sebičnost.Svoja rotorička pitanja.Upućena samo meni.Moja sebičnost se širi.Nemogu joj popustiti.Moram biti snažna.Boriti se sa njihovim utjecajima.Otvoriti oči i shvatiti da je i njima ponekad teško.Ne samo tebi srkyca.Život je kompliciran.Susrećeš se sa raznim stvarima.Sa tuđim osmjesima.Sa tuđom tugom.Obaziri se.Podari ponekad nekome koji smješak.Nemoj štediti.Nemoj biti škrta.Svojim ponašanjem nećeš doći daleko.Naposlijetku ćeš se predati.Toliko je jednostavno.Sada kada si odbacila sebičnost čeka te još jedan veliki korak.Odbaciti svoj maleni svijet koji si si stvorila.Svijet u kojemu si provodila više vremena nego u stvarnosti.Taj maleni svijet te sputavao da postaneš nadmoćna.Snažnija.Da postaneš zrelija osoba.Da te ne smatraju zalutalom osobom.Osobom kojoj će se oči zatvarati pri donošenju važnih odluka.Osobom koja nije ni iskusila što je to prava stvarnost.Osobom koja živi na rubu života sa šarenim kišobranom u ruci.On joj služi za održavanje ravnoteže.Koju ne može sama održavati.Taj joj svijet donosi mnogo više zla nego dobrog.Moraš ga odbaciti srkyca.Uništiti ga.Početi živjeti.Znam da će biti teško.Tko će te sada slušati u nesanim noćima sa očima punim suza?S kim ćeš zamišljati predivne životne situacije?Sanjati tuđe osmijehe?Kada ga odbaciš tvoje oči će se napuniti suzama.Neće više biti nikoga da ti pomiluje kosu u hladnim noćima.Neće više biti tvojih snova.Sputavat će te život.Ali to je najbolje za tebe.Moraš iza sebe ostaviti sve što te ikada povrijedilo.Sve.Moraš sve ostaviti.Moraš otići od njih.Daleko.Ti ćeš biti bliže zvjezdama.Oni neće.Jer vrijeđali su nešto jako krhko.Nešto jako osjetljivo i osjećajno.Osobu koja je svojim suzama isplakala cijeli ocean.Suzama koje su joj najnjele bol.Koje su joj uništavale i ono malo stvarnosti koje je imala.Njihovim ružnim lažima.Odbacivanjem i varanjem su je gušili.I po njoj je padala hladna kiša ispirući svu mržnju.Svu bol.Sada kada si ih ostvaila iza sebe preostaje ti nastaviti hodati.Nastaviti koračati prema zvjezdama.Ubrati najljepše.I ostati tamo zauvjek.

znam da nisam savršena. znam da nisam ni blizu savršenosti. ja sam čudna. razigrana. nesavršena i pomalo specijalna. ali podijelila sam sa tobom svoj svijet. dopustila sam ti da uđeš u njega. da me otkriješ. rekla sam ti sve svoje skrivene tajne. dala sam ti dio sebe. mi smo različite osobe. govorimo drugačijim jezicima. ali imamo nešto zajedničko. ljubav. kao što već rekoh ti si dio mojeg života. dio mene. dio mojeg srca. zauvjek će jedan dijelić mene živjeti za tebe. zauvjek ću te se sjećat. i sanjat te. i kada nađeš drugu. drugu kojoj ćeš čitati sjaj iz očiju. kojoj ćeš skidati zvijezde sa nebe sjećat ćeš se mene.,.hvala ti za svaki trenutak. za svaki poljubac. za svaki dodir.I možda jednoga dana nađeš bolju, ali nijedna te neće tako dobro ljubit kao što sam ja.,.

dokaz ljubavi nije umrijeti za nekoga, dokaz je živjeti za nekoga


21.10.2007. | 23:10 | 46 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


kao prvo ne podnosim lance srece i te slicne gluposti pa koga vidim da ih ostavlja bit ce prijevljen administratoru ili ce mu obrisati blog
linkovi su vam skroz dolje,vrijedi pogledati...

Free Image Hosting at<br />

ZOVU ME:zapravo me ne zovu,dodem sama
NADIMAK: srkyca ( ×_× )
PREZIME:sam ak me policija trazi
ZATVOR:moja skola
CHELIJA:*.c
LJUBAV:sretno zaljubljena,rofl
FRENDOVI:
mare <3 (moja maja najdjaza)
dora <3 (moja maja jegenda)
ivan <3 (moja druga najveća ljubav)

axlrose20.blog.hr
.,moj banner,.



srkyca OBOŽAVA:
~svog malog andela, DEJANA
srkyca VOLI:
~ dečke i cure, hihi
~ mrak
~ prijatelje,. iako ih je malo,. al su mi sve na svijetu
~ spavati jako duugo
~ svirati na svojoj gitari,iako joj ne ide bas najbolje
~ plisanog medu kojeg je dobila od frenda
~ iskrene ljude
~ jesti chokoladu
~ piti vodkicu, ali u umjerenim kolicinama
~ plakati
~ razmisljati o smrti
~ blood,.,.
~ glasno slusati mjuzu, iako njenim starcima ide na zivce
~ dopisivati se prek emesena
~ starke i marte
~ čitati dylan doga
~ crtati,ili ti sarati po zidovima svoje sobe
~ sjediti u mraku i razmisljati
Image Hosted by ImageShack.us

srkyca NE VOLI:
~ odredene poznanike
~ ljude koji se prave da su pametni,a zapravo nisu
~ cajke,naravno,.,.
~ svoj izgled,tu se nama kaj dodat,.,.
~ gledati sretne ljude dok je ona tuzna
~ gledati tužne ljude dok je ona sretna
~ uciti
~ one koji se predstavljaju kao najfendovi, a zabiju ti noz u leda
~ sminkerice i sminkere
_________________

chat.com.hr
PIPL IN MAJ HART (samo djeca vesela,. s četa) : the crown, partijaner, henry, bejb, kika, solid, akon ally, part, mateo, karla,ares, ćorluka,ANAMARI, alls, PINKI ,dea,
Image Hosted by ImageShack.us

.,. nikad ne budi pre znatizeljan, jer znatizelja ubija.,.
Image Hosted by ImageShack.us

°°.. nikad ne provjeravaj dubinu vode s obje noge ..°°

°°
1. Štuj Sotonu, ne imaj ni jednog drugog vraga uz njega!
2. Ne spominji ime Sotone uzalud!
3. Spomeni se da svetkuješ dan rezanja!
4. Poštuj noževe i žilet da kratko živiš i krvariš često na zemlji!
5. Ne ubij, osim svoje vene!
6. Ne sagriješi bludno, osim ako baš oćeš!
7. Ne ukradi tuđega žileta!
8. Ne reci lažne depresije!
9. Ne poželi tuđu depresiji, niti crnu odjeću!
10. Još jednom ne poželi nikakav tuđi žilet niti pribor za rezanje!
°°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-------------------------
-------------------------
-------------------------
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
°°...I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin is changin' inside you
And don't you know...°°
Image Hosted by ImageShack.us

°°...Clawing up my eyes
I'm feeling your arms around me
On the other side
It's time to go
I'm hearing your voice
without words
On the other side...°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
°°...I will break into Your thoughts
with what's written on my heart...°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
°°...Razrezi me poput zivotinje..
Da se raspem na tlu jada..
Raskomadaj moje tijelo..
Napiji se krvi i nestani..
U totalnom kaosu..
Ja nalazim mir..
U tisuini vriskova..
vidim pravilan ton..
°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
°°..sex is evil,
evil is sin,
sin is forgiven,
so,sex is in..°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
°°..your preatty face
is going to hell..°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.xx.xx.xx.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
°°...postoje stvari...
koje mozemo odvojiti...
postoje rjeci...
koje mozemo presutjeti...
postoje trenuci...
koje ne mozemo zaobici...
postoje osjecaji...
koje ne mozemo...odgoditi...

kako bih zeljela da si tu....
barem tren...
ona svjetlost...u ocima...
barem korak...
blize....do mojih puteva...

o kako..kako bi voljela...
vrisnuti snazno.....
i razbiti tisinu...
sto ubija....

zarobljen si u mojim mislima...°°

Image Hosted by ImageShack.us

°° DJEVOJKA: "nemoj tako brzo,smanji"
MOMAK: "ne,bas je ludo"
DJEVOJKA: "nije mi ugodno,molim te,.."
(nakon kratke tisine)
MOMAK: "kazi da me volis"
DJEVOJKA: "znas da te volim"
MOMAK: "zagrli me"
(djevojka ga zagrli)
MOMAK: "molim te uzmi moju kacigu s glave i stavi a svoju..."
slijedece jutro u novinama:
"motor je imao saobracajnu nesrecu, kocnice su odkazale, dvije su osobe bile na motoru, jedna je prezivjela a druga je poginula"
ISTINA JE: momak je na pola puta ustanovio da su kocnice popustile, ali nije zelio reci svojoj djevojci..
zelio je posljednji put cuti od njene rijeci-VOLIM TE!!!
zelio je posljednji put osjetiti njene ZAGRLJAJ!!!
zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu, jer je zelio da ona prezivi, i ako je to znacilo da ce on poginuti.. °°

Image Hosted by ImageShack.us

<3 ako nekoga volis, to mu reci i pokazi <3

Image Hosted by ImageShack.us


°°blogovi koje citam°°

moji piCke iz grada
dora,moja ljubav
thoughts of one sk8er
tinka,moja ljubav
elimina
kety
opet kety
torry
zovko
rea
frico
lory
mare,moja ljubav
iris i matea
igor
adriana
mikovich
tonka
martinšćica
teeny
mrky
david
moje piCke s neta
nana
hippy
d.o.r.a.
*evanescence girl*
karlo,.lp
cronicles
lena
luda metalka
karla
evanescence girl
marija,neka
dorotea
eva
fuffa
od sad jedna civilka
grof
tea i kas
ljudof vrijedan spomene
legenda u srcima,r.i.p.
"poznati"
rampage
fortress slain
the vamos

mislim da bi to za sad bili svi...



Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Nickelback - Photograph