My PeAcE!!!

četvrtak, 26.10.2006.

------OBAVEZNO PROČITATI--------

Ljudi moji u boxu se nalaze nove pjesme iz moje pjesmarice koje su mi prekrasne i voljela bih da ih pročitate. vjerujte mi da nećete žaliti šta ste ih pročitali jer ove najduže pjesme su mi najljepše....smijehsmijeh
smijeh rofl smijeh rofl smijeh rofl smijeh rofl smijeh rofl smijeh

26.10.2006. u 17:19 • 4 Sey somethingTroši boju???

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Oćeš ili nećeš vidt komentare?

PJESMICE I NEŠTO O MENI

Bio je skoro dijete
i nije znao za ljubav,
ni za noć ni za dan
jer je bio narkoman!

Prijatelje je tražio
gradom lutajući sam,
a nitko ga nije primjećivao,
jer on je bio narkoman!

DROGA mu je bila majka
DROGA mu je bila sve
Od DROGE on je živio
i nije mogao bez nje!

Dok je umirao zadnje riječi
bile su mu te:
«Prijatelji, drogu ne uzimajte,
nego se volite!»

Sada vječno sanja on
I sada je opet sam,
Zbog droge mrtav leži
—NARKOMAN—


Ako umrem dragi,
Ti ne zovi popa
Neka mene moja
Mafija zakopa.

Ako umrem dragi,
Ti ne zovi odžu
Neka meni moji
Narkomani dođu.

Ako umrem dragi,
Ti ne pali svijeću
Umrla jedna narkomanka
Nije imala sreću.

Ako umrem dragi,
Nemoj suze liti
Jer u životu uvijek
Sretan moraš biti.

Ako umrem dragi,
Bit će sprovod mali
Par narkomana i
Svećenik stari.


Nikad nemoj patiti,
jer nitko te neće shvatiti.
Nikad nemoj čekati,
ništa se neće vratiti.



Život živim
polako mu se divim
izađem iz života
i zaljubim se u
IDIOTA!!


Ljubav ljude veže
Da se ne razbježe!


Kad umrem otići ću u raj,
jer sam život je pakao!!!


Ljubav počinje riječima
«Milo sunce moje!»,
a završava
«Sunašce ti tvoje!»


Jednom se živi
Jednom se diše
Jednom se voli
i nikada više!


Sjedim u travi
sa sjekirom u glavi,
grizu me mravi
i šta mi fali?



Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

layout for myspace

layout for myspace






video hosting






ovo sam ja
pimp myspace

pimp myspace




Image Hosted by ImageShack.us
coolZovem se Kristina. Živim u Ivanić Gradu. Rođena sam 20.09.1992. u Zagrebu. Visoka sam 170cm. Idem u 8.b razred Oš Stjepana Basaričeka. Moje najbolje prijateljice su Sanja P., Barbara G., Maja K., Anamarija C., Ivana Z., a najbolji prijatelji su mi Matija F., Marko M., Domagoj A., Dario M., itd. Volim ići na more, družiti se s frendovima i frendicama, igrat košarku, a ne volim čokoladu, babe tračare... Za svog malog ljubimca imam psa po imenu "BUBY"yes. Moje naj pjesme su: "Dirty" od Xtine, "P.I.M.P.", "Candy Shop" i "In Da Clab" od 50centa. Moj hobi je skupljanje salveta i šećera, rolanje, vožnja biciklom i druženje sa svojom najboljom prijateljicom Sanjom.cool

BLOGOVIIIIIIIIIIIII

Maja
Sanja
Ivana
Sabina
Pederčina
Marija

CooL SMS poruke i animacije

kisscerekkisscerekkiss
Image Hosted by ImageShack.us

Ponekad poželim da ti čujem glas.
Da srušim sve što je između nas.
Da ti kažem tako da vrisnem snažno:
Ja te još uvijek...ma nije važno!

Image Hosted by ImageShack.us

Dugogodišnja ljubav pretvara se u naviku,
Dugogodišnja mržnja u opsesiju,
Dugogodišnji rat u agresiju,
A ja 5 minuta bez tvoje
poruke padam u depresiju!


Image Hosted by ImageShack.us

Dok pišem poruku
U sobi je tama,
Vidim sjenu na zidu
I ona je sama.
Srce mi je hladno,
Mislim da se ledim,
Pošalji mi poruku,
Ako išta vrijedim…


Važno je samo da negdje postojiš…
Da postojiš i da me voliš,
Važno je da smo tu ispod istog neba
I da si uz mene kada mi to treba.


Image Hosted by ImageShack.us

Gle duplu votku poslije kiše,
Puna je kapi pa se njiše;
Votka po votka, pa još dupla,
Ja sam drven poput trupla.


Image Hosted by ImageShack.us

Pogledaj u zvijezde
i vidjet ćeš svoj život,
pogledaj u srce
i vidjet ćeš svoju prošlost,
a sada pogledaj u svoj mobitel
i vidjet ćeš tko misli na tebe!!!


Daj opusti se i priznaj drugima
da te dodir moj dovodi do ludila!
Ma daj, opusti se, zaboravi sve,
skrij me u noć da nas nitko ne pronađe!


Želite li samo časak biti sretni?
-->OSVETITE SE!
Želite li uvijek biti sretni?
-->OPRAŠTAJTE!


Čim je čovjek pronašao vatru,
žena je pristavila kavicu!


Image Hosted by ImageShack.us

Gusari bi mi zavidjeli,
Kad bi znali koliko si vrijedno blago!


Gledam u nebo puno zvijezda.
Odjednom ugledam tebe.
Možeš li mi objasniti
što si radila na onoj metli?


Jedan je Bog,
Jedno je nebo,
Jedan je dečko u srcu mom.


Image Hosted by ImageShack.us

Sudbina se sa mnom igrala,
Prvo mi te dala pa oduzela…
Sada, srećo, plačem noćima,
Dok mi tvoje lice titra pred očima.


Zbog jedne noći s tobom.
Zbog nježnog pogleda tvog,
Osjećam da živiš u meni,
Da si dio srca mog…



Baci čašu visoko,
past će na tlo.
Baci kamen u vodu,
dodirnut će na dno.
Baci grnu u vatru,
izgorit će sva.
Baci mene od sebe
i umrijet ću ti ja.


Image Hosted by ImageShack.us

Noćas plakat neću,
jer suze nisu grijeh,
al zapamti ove riječi
-VOLJET ĆU TE ZAUVIJEK-
Noćas lažem sebe
da dobro je bez tebe,
al˙ srce tajnu krije
da nikad gore bilo nije!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Ha, stigla ti je poruka i sada
misliš kako netko nisli na tebe.
E pa nitko ne misli na tebe i
nikome nije stalo do tebe,
nikoga nije briga za tebe
i nitko te ne voli...više od mene.


Image Hosted by ImageShack.us

Kristalne suze teku
Radosti je kraj,
A ja plakati neću i
Još jednom ti želim sreću.


Image Hosted by ImageShack.us

Jednom kad nestane sreće
I kad ti život oduzme sve
Nek ti ostane samo jednom
-NE ZABORAVI ME-

Evo nekih animacija


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MySpace Layouts

MySpace Layouts