veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

Opis bloga

HeLo!!! Ja sam Nikolina i idem u 6.c. Živim u Zagrebu. Slušam najviše Avril, ali i druge strane pjevačice,pjevače i grupe. Još o sebi ću vam reć u postovima. Potrudit ću se napravit cool blog i nadam se da će vam se sviđat. Eto to je swe od mene. Bye

Avril lavigne Pictures, Images and Photos
Avril Lavigne Pictures, Images and Photos
Avril Lavigne Pictures, Images and Photos
Avril Lavigne Pictures, Images and Photos

ewo malo pjesama od Avril naravno


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

ponedjeljak, 23.02.2009.

eii ljudeki!!!

eo mene s instrukcija iz matiše pa se malo dosađujem. dns škola u jedan i deset al dosta o školi. meni je super dns. išla sam van s anom i tinom pa smo zajebavali sve oko sebewink hehe bilo je jebeno. dns poslje škole ćemo ić u kino nezz kaj ćemo gleat al sto posto neki horor il komediju. eo to je swe od mene za dns komajte mi!!! byee



| Reci nešto pametno… (1) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.