Komentari On/Off

< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Only a small part of my life

Kratko i jasno, ali ipak sve
Zovem se Elena, ali zovu me Elly, Ella i gosipđa XXXXXXXX ( kad mi to netko spomene killam ga!!)
Rođena sam 12.10.1995. godine u KLC-U. Idem u 7.b, Slušam Us5, Avril; TH, FOB, Naj serije su mi One Tree Hill i Hannah Montana. Frendova ima previše, ne stanu ovdje. Trenutno sam totalno nesretno zaljubljena...

ponedjeljak, 02.02.2009.

Nemam više inspiracije za pisanje, pa će ovaj post biti jedan od onih totalno glupih. Ovaj post je upućen jednoj osobi koju volim, a ni sama ne znam zašto. Nakon svega što mi je on reko, ja i dalje nešto osjećam za njega, ali ne znam zašto. Nije vrijedan. Niti poseban, takvih ima koliko želite.

Why, did I ever pass her by
Did she even walk into my life
Make me lose my mind, oh


Tako se ja osjećam zbog njega. Imam osjećaj da me izluđuje. Ne mogu se usredotočiti na jednostavne stvari, pola toga zaboravljam. Sve se promijenilo. On me promijenio. Ali ipak nastavljam dalje, i to bez njega…

Why, do we have to say goodbye
Everytime she leaves it makes me cry
Why, can't she be mine, my Baby


Ali želim da me voli… A to je nemoguće. Tako je i on sam reko. Ne mogu promijenit njegove osjećaje niti njegovo mišljenje o meni. Niti to želim. Ja ću naći tisuću njih poput njega, a on nikad neće naći neku poput mene…. On gubi šta ne??

Give me just one night with you
Every day of your life
One kiss every morning
After a hundred kisses each night


I zato, na kraju ovog posta želim reći da PONOSNO ODUSTAJEM OD NJEGA, JER NIJE VRIJEDAN NITI SUZA, NITI BOLI NITI PATNJE…

Lyrics: Us5- Why
Us5- One night with you


| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>