Komentari On/Off

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Only a small part of my life

Kratko i jasno, ali ipak sve
Zovem se Elena, ali zovu me Elly, Ella i gosipđa XXXXXXXX ( kad mi to netko spomene killam ga!!)
Rođena sam 12.10.1995. godine u KLC-U. Idem u 7.b, Slušam Us5, Avril; TH, FOB, Naj serije su mi One Tree Hill i Hannah Montana. Frendova ima previše, ne stanu ovdje. Trenutno sam totalno nesretno zaljubljena...

utorak, 27.01.2009.

Everything is changing


P.S.- Molim vas da pročitate samo zahvale!! Ostalo mi nije važno, ali zahvale jesu… Hvala vam…
Sve se mijenja. To sam shvatila. Ja ću se promijenit. To sam i počela. Počela sam slušati, uz Avril i Us 5, Tokio Hotel. Prije sam ih mrzila. Ne, nisam ih mrzila, samo ih nisam mogla smisliti. A sada sviđaju mi se. Pogotovo Bill. Zezam prijateljicu da sam zaljubljena u njega. Ali nisam. Jer to je nemoguće. Ne znam što me privuklo na njemu, možda to što nosi crno, jer ja crno obožavam. Ili njegov stav, ili možda njegov glas. Glas mu je prekrasan. Kad sam čula njegov glas u Jung und nicht mehr jugendrei imala sam osjećaj kao da sam u drugom svijetu. Svijetu bez mržnje i ratova. Pjesma ne govori o tome, ali njegov glas promijeni prirodu u kojoj se nalazite. A tek njegova kosa…. Kako sam se naljutila na Ozanu kada ga je nazvala onaj čupavi…NIJE ČUPAV! Hehe…
To je bila moja promjena u mojoj glazbi. A sada promjena mojih osjećaja. Moji osjećaji su jako komplicirani. Prijateljica mi je rekla da me nikad neće shvatiti, jer sam jedna od osoba za koje se ljudi muče da ih shvate. Ali ja ne želim da me shvate. To mi nije potrebno. U zadnje vrijeme moji osjećaji se jako mijenjaju. Svakih 5 minuta, kako mi je jednom rekao prijatelj. U tih 5 minuta ja nekog zavolim, a nekog zamrzim. Ili samo zavolim, ili samo zamrzim. Trenutačno sam u fazi voli sve oko sebe. No sljedeći dan sam u fazi mrzi sve oko sebe. To mi tako ide na živce. Željela bih da samo bude ono prvo, a želim i dalje mrziti dvije osobe koje su me previše povrijedile….
No to nije sve! Što ste mislili da ću napisat kratki post?? Ne. Primijetila sam, dok sam čitala postove, kao da sam neka osoba koju ne poznajem. Samo se žalim i ništa drugo. A zašto bi se žalila? Mogu samo biti zahvalna na svemu što imam. Zato će ovaj zadnji dio posta sadržavati zahvale, kako i svaki post nadalje.
Volim svoj život iako se ne čini tako. Volim ga zbog onih koji ga ispunjavaju i čine ga sve boljim svaki dan.
Želim zahvaliti svojim prijateljima koji su uvijek uz mene, bez obzira koliko se ja glupo ponašala. Želim zahvaliti Ozani koja me potaknula da nastavim pisati na ovom blogu. Zatim želim zahvaliti mojim roditeljima koji su uvijek uz mene, ne samo zato što im je to obaveza, nego zato što žele. Pružaju mi najveću podršku u životu. Želim zahvaliti svojemu bratu koji je uvijek tu da me naživcira i razvedi kada sam tužna. Želim zahvaliti Bogu što mi je dopustio da upoznam boli i naviknem se na nju. Zatim želim zahvaliti svima koji su me do sada povrijedili, jer bez njih ne bih bila tu gdje jesam. Želim zahvaliti vama svima koji čitate moje postove i ne osuđujete me zbog mojih grešaka. Želim opet zahvaliti Bogu što mi je darovao ovaj život i veliku inspiraciju za sve. Želim zahvaliti sama sebi što nisam posustala i što sam nastavila dalje kada su se predanom stvorili različiti problemi. Želim zahvaliti jednom dečku zato što me povrijedio i što mi je time pokazao da mogu i bolje od njega. Želim zahvaliti cijelom 7.b bez posebnog razloga, samo zato što trpe mene i moje ispade. Hvala vam svima što ste tu kraj mene i što mogu računati na vašu pomoć. Hvala vam svima što me trpite. I hvala ti Bože što si mi darovao ovakve prijatelje, neprijatelje i obitelj jer me oni uče da u životu nije sve crno kako mi se do sada činilo. Hvala vam svima što mi dopuštate da budem dio vašeg života…


| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>