Komentari On/Off

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Only a small part of my life

Kratko i jasno, ali ipak sve
Zovem se Elena, ali zovu me Elly, Ella i gosipđa XXXXXXXX ( kad mi to netko spomene killam ga!!)
Rođena sam 12.10.1995. godine u KLC-U. Idem u 7.b, Slušam Us5, Avril; TH, FOB, Naj serije su mi One Tree Hill i Hannah Montana. Frendova ima previše, ne stanu ovdje. Trenutno sam totalno nesretno zaljubljena...

srijeda, 21.01.2009.

They meant too be

Danas mi je već obljavljen jedan post, ali čini mi se da ovo zaslužuje da baš danas bud objavljeno... Znate onaj osjećaj kada nađete osobu s kojom jednostavno morate biti? Kao da vam je to suđeno. E pa ovaj će post sadržavati jednu takvu priču.
Jedan od mojih najboljih prijatelja Marko i jedna od mojih najboljih prijateljica Tamara su zajedno. Stvarno mi je drago zbog njih, pogotovo nakon što je Marko bio s Kirinkom ( mnogi misle da mu je to najveća pogreška). Jendo vrijeme sam i ja bila zaljubljena u njega i to s razlogom.... On je na neki način savršen, kao i Tamara. Kao da im je suđeno da budu zajedno. Stvarno su slatki, mogli biti proglašeni parom godine hihi.... Njih dvoje veže nešto više od ljubavi, a to je prijateljstvo i povjerenje. Vjeruju jedan drugome, a ja bih to stvarno htijela jednom osjetiti...Nadam se da će ova veza potrajati... Jer si stvarno pašu... Onako, oboje su slatki i stvarno ih je lijepo za gledati kada su zajendo. A mnogi se nadaju da Marko neće napraviti neke greške koje je radio do sada.
Možda vam nema smisla da ja, koja sam današnjem postu napisala da da bi se htijela odreći ljubavi, piešm o ovome. Možda nikad i nebi da me Marko nije zamolio. Kladim se da bi on sve napravio za Tamaru, a i kkladim se da za niti jednu curu nije osjećao nešto ovako, jer Tamara je posebna kao i on.
No ipak mnogi misle da njihova veza neće uspjet. Počeviši od njegove bivše cure. Tj. ona je jedina koja tako misli hihi....
Nadam se, kao i mnogi drugi, da će uspjet u ovome i da im nikakva osoba poput Kirinke neće stati na put..
Sretno....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>