Komentari On/Off

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Only a small part of my life

Kratko i jasno, ali ipak sve
Zovem se Elena, ali zovu me Elly, Ella i gosipđa XXXXXXXX ( kad mi to netko spomene killam ga!!)
Rođena sam 12.10.1995. godine u KLC-U. Idem u 7.b, Slušam Us5, Avril; TH, FOB, Naj serije su mi One Tree Hill i Hannah Montana. Frendova ima previše, ne stanu ovdje. Trenutno sam totalno nesretno zaljubljena...

četvrtak, 01.01.2009.

Sretna Nova 2009.

Evo došla nam je i 2009. godina.... A to znači da ću sad ostarit za jednu godinu hehe.... U ovoj godini želim promjeniti mnoge stvari u svome životu... Čak i one dobre... Da, ovo će za mene biti godina promjene. I nadam se da ću uspjeti... Sad mi na pamet padaju riječi od Vesne Pisarović - Sasvim siguna... Da, sasvim sigurna sam ja da je ovo moja sudbina. U zdanje vrijeme nemam baš neku inspiraciju pa sam počela pisati gluposti... Zadnji post vam je dokaz hehe... a i ovaj.. Neznam šta mi je ovih dana, stalno mi se plače, a i počela sam slušati neke druge pjesme koje nisu od Avril... I to one tužne, imam osjećaj kao da me opisuju... Ali to nije moguće jer znam da sam trenutno sretna, zahvaljujuči jednoj osobi... A najviše me živcira kad mi govore to je pubertet jer sigurna da nije...
evo opet skrećem s teme i s onoga šta sam htijel napisat... A htijela sam napista da vam svima želim sreću i uspjeh i da 2009. godina bude vaša godina i da uspjete... Uvijek se trudite, čak i više od svojih mogućnosti jer ja hoću... Nemojte dopustit da vas uvjere u nešto što nije istina, niti da vas uvjere da se ne trebate truditi, jer što više se trudite to će vas više voljeti... Budite uvijek nekome podrška, volite svoje prijatelje, pokušajte da ne iznevjerite neku osobu i ono najvažnije nemojte iznevjerit svoje prijatelje niti one kojima je stalo do vas....
Puno sreće u novoj 2009. želi vam vaša Ella....


| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>